Annons

VVO, Våga vägra OS

Produkter
(logga in för att koppla)

bildsten

Aktiv medlem
Man kan ju t.ex skriva något spirituellt på fs.:-|
Själv är jag måttligt intresserad av idrott och nöjer mej med sammandragen. Egentligen ska jag skriva en snutt om riksfotostämman till klubbens medlemsblad men drabbades av lite skrivkramp. Fast nu börjar det bli sängdags så jag tror att jag sk...r i både sammandrag och skrivande. G'natt
 

Nekomy

Avslutat medlemskap
Som vadå? Sitta framför den digitala dumburken :)
OS är en gång vart fjärde år och bara under 15 dagar utav 365, så man skulle tläna mer på VVRS (våga vägra reality såpor).
 

Nekomy

Avslutat medlemskap
Sorry. Glömde sätta ut en smily så folk kanske inte förstod att det var en smula humor. ;-)
 

The_Smurf

Aktiv medlem
RolandM skrev:
Vad göra istället för att glo på dumburken under OS och vara kreativ istället?
Ut och tokfota såklart :)
Eller så kan man göra som jag ska göra imorron.. Klättra i bergen, det är Rigkigt skoj! Utomhus är man oxo.. Massor med frisk luft å annat farligt som man drabbas av när man är ute ( Ja, ironi ;)

Så imorron ( läs idag ) så blir det att ta med kameran å sele och åka ut till berget med kompisarna. Det slår då OS med hästlängder iaf.

/Daniel
 

Estethia

Aktiv medlem
OS... vad är det?
är det sånt man får i köket när spisfläkten pajar?
eller är det som får datorn att funka (eller inte, hehe)?
 

Skagg

Aktiv medlem
Vad är det här "OS" alla snackar om? Någon slags sportslig händelse? Går det i så fall på TV eller den lokala idrottsplatsen? Jag har nämligen ingen TV, åskan tog den för tre är sedan och jag har inte saknat den ett dugg...
 

Skagg

Aktiv medlem
Nekomy skrev:
Va!? Kan man ha TV hemma?
Jag trodde man gick till krogen med storbilds TV för att se soprten.
Jo, så är det nog... Men jag bodde i skogen då, och där fanns ingen krog med TV, det fanns ingen krog alls faktiskt, bara träd, och om det inte finns en krog med TV där man bor får man ju vara lite handlingskrafit och skaffa en TV själv.
Men som sagt så "räddade" åskan mig... :D

Oj, nu blev den här tråden också fånig.
 

fjalstal

Aktiv medlem
Vadan göra istället för OS? Man kan t ex göra en stor fin skylt som anger "OS-fri zon" och sätta upp den vid (helst framför) TV:n på jobbet lagom till 9:30-rasten. Kommer säkert bli jättepopulärt...

:D
 

KGS

Aktiv medlem
Kanske hade det varit en chans att fota tomma gator o torg... men jag satt förstås som de flesta andra o tuggade naglar när Holm hoppade... o Rolle själv var ju med när han kom hem o tog emot honom som en hjälte ;-)
 

fjalstal

Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
...när Holm hoppade...
Är det han som ser ut som en smurf?

:)

Igår var jag och plåtade Mustafa Mohammeds triumfatoriska hemkomst (med kommunalråd och blommor å allt) insåg efter en stund att jag inte riktigt visste vad han firades för. Jag vet ju att han springer fort men vad han hade vunnit den här gången hade jag ingen aning om innan jag kollade. Jösses, vad man är sportintresserad...
 
ANNONS