Annons

Uppsalas pärlor, vill du dela med dig av dem?

Produkter
(logga in för att koppla)

reboot81

Aktiv medlem
Som nybliven Uppsalabo har jag kört slottet, domkyrkan och någon bild på Fyrisån - men ännu inte hittat pärlorna - vill du/ni visa en vilsen amatörfotograf runt? Jag har tusen bilder på västerhavet – men ännu ingen på Mälaren…

Upptäckarlust, oömma kläder och ett positiv inställning finns. Tar mig fram per kängor, cykel eller bil.

Jag fotar allt möjligt, svårt att exakt säga vilken kategori, landskap/natur/arkitektur/stadsfoto är väl min grej om jag måste välja. Tycker om att dokumentera och att utvecklas konstnärligt. Prylar är roligt och något alla kan köpa – men att fånga ett ögonblick, eller en känsla är en skicklighet/talang jag beundrar.

Låter det intressant? Skriv en rad vetja!

/Bo
 

Tony D300

Aktiv medlem
Som nybliven Uppsalabo har jag kört slottet, domkyrkan och någon bild på Fyrisån - men ännu inte hittat pärlorna - vill du/ni visa en vilsen amatörfotograf runt? Jag har tusen bilder på västerhavet – men ännu ingen på Mälaren…

Upptäckarlust, oömma kläder och ett positiv inställning finns. Tar mig fram per kängor, cykel eller bil.

Jag fotar allt möjligt, svårt att exakt säga vilken kategori, landskap/natur/arkitektur/stadsfoto är väl min grej om jag måste välja. Tycker om att dokumentera och att utvecklas konstnärligt. Prylar är roligt och något alla kan köpa – men att fånga ett ögonblick, eller en känsla är en skicklighet/talang jag beundrar.

Låter det intressant? Skriv en rad vetja!

/Bo
Är uppsalabo. Skarholmen är fint att fota.
 

rili78

Ny medlem
Som nybliven Uppsalabo har jag kört slottet, domkyrkan och någon bild på Fyrisån - men ännu inte hittat pärlorna - vill du/ni visa en vilsen amatörfotograf runt? Jag har tusen bilder på västerhavet – men ännu ingen på Mälaren…

Upptäckarlust, oömma kläder och ett positiv inställning finns. Tar mig fram per kängor, cykel eller bil.

Jag fotar allt möjligt, svårt att exakt säga vilken kategori, landskap/natur/arkitektur/stadsfoto är väl min grej om jag måste välja. Tycker om att dokumentera och att utvecklas konstnärligt. Prylar är roligt och något alla kan köpa – men att fånga ett ögonblick, eller en känsla är en skicklighet/talang jag beundrar.

Låter det intressant? Skriv en rad vetja!

/Bo
Som fd Uppsalabo skulle jag tipsa om Hammarskogsområdet
 

Thuflan

Aktiv medlem
Om du vill åka lite kan jag rekommendera vallonbruken och Upplandskusten och då tänker jag på bl.a. Hållnäskusten.
 

jelu1661

Aktiv medlem
Det handlar väl mycket om tycke och smak det här misstänker jag... jag gillar området kring returpappercentralen (ca 2km söder om centralen, på andra sidan spåren från willys sett).

Några bilder från området jag tog på en regnig promenad med några vänner:http://tinyurl.com/3pqfheu
 
ANNONS