Annons

App för att organisera bilder (Android)

Produkter
(logga in för att koppla)

TagIT

Ny medlem
Hej!
Jag har länge sökt efter en bra app för att märka bilder med nyckelord / "tagga" bilderna. Jag har inte hittat någon men nu gjort en själv i stället och undrar om någon vill testa och ge feedback då jag bara har tre olika enheter att testa den på.

Själv är jag toknöjd och även om man måste tagga en bild i taget så gör man detta samtidigt som man rensar bort skräp och om man håller ner en tagg länge blir den "sticky" så att den följer med till nästa bild också (tex kan man göra "Semester" och "Norge" sticky men sen lägga till "Kalle" "dykning" ed.

Vill ni testa och ge feedback? (Skriv här eller på vår hemsida)

I nuläget finns den bara till Android men tas den väl emot kommer vi knåpa ihop en till iOS också (vi gör det utan ekonomiska resurser på vår fritid, det är reklam i nuläget men tanken är att det ska vara billigt att en gång för all framtid köpa sig fri från reklamen).

Man får söka på "tag image tool" med citationstecken i Google Play (eftersom den nu bara har "mer än 1 nedladdning" och därför inte är så högt rejtad...)

Kanske den här länken funkar:
https://play.google.com/store/apps/details?id=tk.tagimagetool.tagit

Tack på förhand och varsågod till ett i mitt tycke bra verktyg :)

(Hoppas jag inte bryter mot policyn och ber om ursäkt i så fall. Syftet med appen är inte kommersiellt utan det blev liksom en app av att jag själv ville ha ett bra verktyg för att nyckelordsmärka bilder. Jag tror att vi är många som vill slippa sitta vid datorn timmar i sträck för att få ordning på bilderna)

MVH
 
ANNONS