Annons

Utloggning

Produkter
(logga in för att koppla)

M7_21

Aktiv medlem
Hej, undrar varför jag loggas ut efter varje gång jag har gått in på sidan?

M7_21

Lars Ternblad
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hej!

Ja det låter ju onekligen skumt. Jag tänker att det troligtvis är något lokalt (din webbläsare).

/D
 

M7_21

Aktiv medlem
Hej!

Ja det låter ju onekligen skumt. Jag tänker att det troligtvis är något lokalt (din webbläsare).

/D
Tack för svar, men detta har börjat bara för några veckor sedan. Kan det ha göra med en uppdatering av mitt MacOS till 10.14.6? Isf, har du något tips vad jag kan göra?
 

PMD

Aktiv medlem
Jag tror att Fotosidan håller reda på om man är inloggad eller inte med hjälp av kakor. Kolla om din webläsare sparar kakor från fotosidan.se
 

PMD

Aktiv medlem
Är tid och datum rätt ställd på din dator? Kakor brukar ibland ha ett bäst-före-datum och om klockan går fel på datorn så kan det medföra problem med sånt.
 

M7_21

Aktiv medlem
Är tid och datum rätt ställd på din dator? Kakor brukar ibland ha ett bäst-före-datum och om klockan går fel på datorn så kan det medföra problem med sånt.
Tack för tipset, klockan och datum stämmer bra. Tror att det uppstod i samband med uppdateringen till 10.14.6 för ett par veckor sedan.

Ska starta om datorn och kolla igen, har också kastat ett stort antal andra kakor som legat en längre tid och som inte används numera.
 
ANNONS