Annons

Senaste foruminlägg

Produkter
(logga in för att koppla)

AFJ

Aktiv medlem
Jag har påpekat det förut men gör ett nytt försök. Jag tycker sidan http://www.fotosidan.se/forumtools/listlatest.htm
har en bug och har utrymme för en förbättring.

Listan grupperas på datum men det klockslag som visas är inte från det datum utan är från den senaste dagens post.

Exempel nedan där tråden "Allmänna spånerier om Sony.." har senaste inlägget idag kl 05:43. Det klockslaget visas även för den 21/3 men då var ju den sista postningen 23:23. Samma sak gäller "Nu är det tydligen..."

Vidare tycker jag det är fel att samma tråd kommer upp en gång per dag. Det borde räcka med att den visas den senaste gången.

Petitesser men eftersom det är den sidan jag ser absolut mest frekvent på fs så blir jag lite irriterad! :)
 

Bilagor

ztenlund

Aktiv medlem
Hej! Ok! Jag ser! Vi kan kika på hur vi kan förbättra det!
Relaterat:
Kika samtidigt på "Nya olästa inlägg"/Nya inlägg" (dvs den som använder sökfunktionen för att generera en lista). Om man surfar med en enhet med mindre skärm så försvinner avdelaren "Ämnena nedan har inte blivit uppdaterade sedan ditt senaste besök men innehåller fortfarande olästa inlägg." från listan. Den behöver inte nödvändigtvis ha så lång text i telefonen, men det är riktigt enerverande att den försvinner helt. Funktionen bli halvt oanvändbar i kombination med att ni även rensar bort tidsstämplarna i telefonen.
 
ANNONS