Annons

Var hittar man Kollektioner?

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Den nya bildfunktionen Kollektioner är en fin nyhet. Men var hittar man dom någonstans? Jag har letat men finner inget? Kanske är jag oteknisk med webfunktioner eller så är det så att det inte finns någon funktion på fotosidan där man direkt leds in till dessa bildserier? Utan man stöter på dom av ren slump, när man råkar titta i någons album? I så fall bör det nog ändras så att man lätt hittar till kollektionerna? Eller är det bara jag som tycker det?
 

Graal

Avslutat medlemskap
clindh skrev:
Kollektioner är en ny albumtyp, som du skapar via vanliga "Skapa nytt album"-funktionen

http://www.fotosidan.se/member/portfolio/edit.htm
Jo det har jag förstått och idén är mycket bra! Men det finns ju ingen länk till kollektionerna? Är det meningen att det ska vara ren slump om man råkar hitta en kollektion hos någon fotograf? Det skulle vara trevligare om de fanns samlade så att man direkt kunde se alla kollektioner.
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Nu finns Kollektioner i Bilder-menyn

Galleri FS: bara den bilden man lägger in kommer bedömas, men visningen av den bilden för medlemmar kommer fortfarande ha Kollektioner-looken så det kanske blir lite missvisande.

Kanske vi gör en GFS för kollektioner framöver, men det står rätt långt ner på den digra Att Göra-listan fn.
 
ANNONS