Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"STORA" KATT-tråden!!

Produkter
(logga in för att koppla)

hitanditan

Aktiv medlem
Våran prinsessa

Våran Pizzen vet att ha det bra,hon vräker ut sig på bästa soffan och lägger sig på oss när vi ska sova eller titta på tv. Hon ligger inte som vanliga katter i fotändan, nej hon ska ligga på ryggen eller magen på oss. Enormt sälskaplig är hon också, sitter jag vid datorn för länge lägger hon sig i mitt knä och kurrar ljudligt. En skön katt med andra ord.Hon är inte renrasig men kallas ofta skeppskatt med sina extra tår(lovikavantar)
 

Bilagor

OFjeldstad

Ny medlem
Min katt "Lille"

Lille är lättare förvånad över ögonblicket jag valde att fotta :p

Hon är så söt, eller va tycker ni? :)

/Oda
 

Bilagor

MrKarisma

Aktiv medlem
Fy vad jag älskar katter! Vi åkte till min farbror och hälsade på när jag var liten.. Han hade två katter, en perser och en norsk skogskatt som hette Simone. Simone var grå-vit med ett creme-färgat bakben och en cremefärgad fläck mitt i pannan.. Så jävla fin! Simone o jag blev förälskade direkt. Så vi tog helt enkelt med henne hem :) Fy fan vad jag älskade den katten.. Hon kom alltid när jag var ledsen för att trösta och kom som en hund när jag ropade på henne.. När jag kom hem från skolan så kom hon alltid springandes och då fick jag gå ned på knä och böja mig fram så hon kunde springa rätt på och knocka mig i pannan :) O så pratade hon.. o gud vad hon pratade.. om allt möjligt hela tiden, hon försökte alltid säga vad hon ville, fast på kattspråk då förstås.. Hon var nog min enda riktiga vän under hela uppväxten. Jag kan gråta bara jag tänker på henne idag.. Faktum är att tanken på henne väcker mer känslor än några andra människor jag någonsin träffat.. Är det konstigt? Samtidigt som jag vill skaffa katt så är jag livrädd för att jag ska få en sån där tråkig tjurig katt som är konstig. .Jag vill ju ha en såndär med tydlig personlighet och som är snäll och lekfull som Simone var..
 

ceicli

Medlem
Junior

Han heter så för att han var så lik min första katt, Pysen.
Pysen dog 19 år, 52 v gammal för 7 år sedan.
Junior blir 13 år i september.
Han bor hos min bror där det finns fler katter.
Axel (som brorsan och jag är lite oense om vems han är. Enligt brorsan dotter så är alla katter hennes så... *s*), också 13 år iår och
Lilla Grå (eller någon variant på det). Han har samma mamma som Axel. Blir 7-8 år iår.
Ska se om jag hittar foton på dem också. =)
 

Bilagor

ACfotoamatör

Aktiv medlem
Min katt Astrid

Med en systemkamera i min hand för första gången sedan en vecka tillbaka, övar jag på mitt underbara objekt, min fina, söta Astrid.
 

Bilagor

ANNONS