Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosidan Magasin på Androidplatta

Produkter
(logga in för att koppla)

ajoe

Aktiv medlem
...funkar i princip som det ska, jag har en ljusstark Sonyplatta för i huvudsak köksbordsläsning.

Men det brukar se bra ut kanske ett tjog sidor och sedan är det stopp och bara grått, inga felmeddelanden, ingenting, bara grått. Och så ser allt ut som det ska igen när jag skrollar ur det gråa.
 

larjo

Aktiv medlem
Jag hade samma problem på min androidplatta. Läser man från början och så blir det grått efter ett tag. Det verkar som om uppdateringen slutar fungera. Jag kom på att om man laddade om sidan igen och var snabb att bläddra neråt fick man med sig större delen av tidningen och kunde sedan bläddra uppåt till det man vill läsa. Det verkar som inte går att ladda ned mer data efter att den initiala nedladdningen är gjord.
En annan brist är att det inte går att gå till en viss sida utan att man måste bläddra fram till det man är intresserad av att läsa. Och med ovanstående bugg kan det ta några gånger att komma fram dit..
mvh
Lars
 

ajoe

Aktiv medlem
Du har rätt. Om man snabbt som attans bläddrar nedåt till tidningens slut så funkar det sedan. Tack!

Fast det är ju fortfarande ett fel....
 

tocar

Aktiv medlem
Har en nästan ny 27" IMAC med 32 GB ram och snabb processor och grafikkort. Linan in ger 350 Mb och jag har också samma problem med att fotosidan magasin hackar och blir grå??
 
ANNONS