Annons

OS och Marknadsandelar per tillverkare

Produkter
(logga in för att koppla)

Michael f8

Aktiv medlem
Frågor om OS (Olympiska spelen) och marknadsandelar för tillverkarna uppkommer ganska frekvent och med jämna mellanrum.

Dock i trådar där man kanske ska köpa sin första kamera eller vilket filter man ska ha på 28-75 objektivet.

Så därför startar jag denna tråd där man löpande kan redovisa antal andelarna och vilket OS man önskar deltaga i.

I all välmening

Michael f/8
 

Michael f8

Aktiv medlem
Hur menar du nu?
Vill du veta vilka OS vi vill delta i?

/stefan

Ja, här kan vi ha vårt egna OS.

I Kast med långt inlägg på fel bana är nuvarande WR 38 m och det med 5 m/s i motvind, slå det om ni kan och då i denna tråd helst.

I Tillverkares verkningsgrad på höjden, ligger ribban på 3.68% men det kommer att slås till nästa OS, vem det blir vet vi inte än, men det är viktigt för den som ska börja köpa ribbor nu, man vill inte komma in fel från start.
 

fotobollfoto

Aktiv medlem
Snabbare, högre, starkare

I OS är det inte viktigast att vinna utan att delta, det viktigaste i livet är inte att segra utan att kämpa väl.
 

fotobollfoto

Aktiv medlem
Frågor om OS (Olympiska spelen) och marknadsandelar för tillverkarna uppkommer ganska frekvent och med jämna mellanrum.

Dock i trådar där man kanske ska köpa sin första kamera eller vilket filter man ska ha på 28-75 objektivet.

Så därför startar jag denna tråd där man löpande kan redovisa antal andelarna och vilket OS man önskar deltaga i.

I all välmening

Michael f/8

Ja, lite som att motivera någon att köpa ett visst bilmärke för att det märket vann formel 1-VM.


Varför finns inte OS i formel 1?
 

apersson850

Aktiv medlem
Om jag förstår Michael rätt ska du inte ta det så. Han reagerar nog på att det finns irrelevanta inlägg i en del trådar, och startar därför en tråd som är irrelevant redan i första inlägget.

På det sättet vann han OS-grenen i irrelevanteri direkt. Gick ut i ledning, så att säga.
Grattis!
 

Michael f8

Aktiv medlem
Om jag förstår Michael rätt ska du inte ta det så. Han reagerar nog på att det finns irrelevanta inlägg i en del trådar, och startar därför en tråd som är irrelevant redan i första inlägget.

På det sättet vann han OS-grenen i irrelevanteri direkt. Gick ut i ledning, så att säga.
Grattis!
Jag jagar pallplats s.a s
 

fotobollfoto

Aktiv medlem
Vilka trådar nämns OS ihop ( i samband, inte Off Topic) med att man ska köpa sin första kamera?

/Stefan
Utan att referera någon specifik tråd så är det ändå inte helt långsökt. Det har nog hänt.

Någon frågar om råd för ett kameraköp.
Många goda råd kommer. Råden går mot varandra. Argumenten börjar hagla, och till slut tas antal Canon eller Nikon runt en fotbollsplan som det ultimata beviset för ett märkes lämplighet.
 

larsborg

Aktiv medlem
Ja, här kan vi ha vårt egna OS.

I Kast med långt inlägg på fel bana är nuvarande WR 38 m och det med 5 m/s i motvind, slå det om ni kan och då i denna tråd helst.

I Tillverkares verkningsgrad på höjden, ligger ribban på 3.68% men det kommer att slås till nästa OS, vem det blir vet vi inte än, men det är viktigt för den som ska börja köpa ribbor nu, man vill inte komma in fel från start.
Foto är en trevlig hobby, har aldrig tänkt tävla i den "grenen".
Der får andra göra, som har all tid ....
 

larsborg

Aktiv medlem
Ja, här kan vi ha vårt egna OS.

I Kast med långt inlägg på fel bana är nuvarande WR 38 m och det med 5 m/s i motvind, slå det om ni kan och då i denna tråd helst.

I Tillverkares verkningsgrad på höjden, ligger ribban på 3.68% men det kommer att slås till nästa OS, vem det blir vet vi inte än, men det är viktigt för den som ska börja köpa ribbor nu, man vill inte komma in fel från start.
Foto är en trevlig hobby, har aldrig tänkt tävla i den "grenen".
Der får andra göra, som har all tid ....
 
ANNONS