Annons

Proffsfoto: försäljningsmetoder igen.

Produkter
(logga in för att koppla)

Dykhjelm

Aktiv medlem
Efter att ha fått 3 nummer av senaste Proffsfoto så kikade jag närmare vem det var adresserat till; Lars Göran visade det sig. Det är alltså fel adress angivet på din prenumeration. Skicka ett mail till David med rätt adress så löser det sig nog.
Enligt David så har dom rätt adress till mig.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Verkar bli en långbänk. Som lök på laxen så var alla ex av Proffsfoto slut på kontoret och förra veckan gick helt åt vinterkräk.

Nu har jag letat rätt på ett ex av Proffsfoto som jag lägger på lådan jag (osäker om de tömmer innan jag hinner lägga på lådan). Har också bett IDG att skicka om ett ex av tidningen.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Idg har lagt med posten (möjligt att det var försent och då postas den imorgon vid 14tiden). Jag har lagt ett ex med posten idag (töms 1900) så den skall vara hos dig imorgon (om det fortfarande är vad Posten lovar nuförtiden).

Återkom med hur det går!
 

Dykhjelm

Aktiv medlem
Idg har lagt med posten (möjligt att det var försent och då postas den imorgon vid 14tiden). Jag har lagt ett ex med posten idag (töms 1900) så den skall vara hos dig imorgon (om det fortfarande är vad Posten lovar nuförtiden).

Återkom med hur det går!
Jag återkommer, jag lovar.
Men det händer att det tar 2 dagar upp till Norra Bohuslän. Posten skall först till Göteborg och sedan upp till Tanum.
 

Dykhjelm

Aktiv medlem
Bingo.
Idag kom ett ex av Proffsfoto, bara 1,5 månader för sent.
Förstår dessutom att den kan bli problem med leveranser. Kuvertet var helt öppet, men tidningen kvar. Den självhäftande fliken har en utomordentligt dålig klisterförmåga.
Om detta kuvert används vid normal utsändning så förstår jag att det kan bli problem.
 

coastwalker

Medlem
Vad kommer tidningen kosta i butik? Lönar det sig att förbeställa eller kan man lika gärna köpa den i butiken,,var den nu säljs?

/Gustav
 
ANNONS