Annons

Är nikon d3100 bra för "nybörjare"?

Produkter
(logga in för att koppla)

Moatjoa1234

Avslutat medlemskap
Hej, jag har nu en urtrist kodak kamera och ska köpa en systemkamera. Så jag undrar om nikon d3100 kan vara en bra kamera. Ska köpa bättre objektiv sedan också förstås.
 

adask330

Aktiv medlem
Ja, släng på ett Nikon 35/1,8 så har du en kanonuppsättning för att lära dig att fotografera.
 

NikonRabbit

Medlem
Nikon D3100

Hej, jag har nu en urtrist kodak kamera och ska köpa en systemkamera. Så jag undrar om nikon d3100 kan vara en bra kamera. Ska köpa bättre objektiv sedan också förstås.
hej jag har en Nikon D3100 tycker den är skit bra. kör med 18-55 objektivet man får med funkar skit bra o så har jag ett objektiv på 55-300 funkar bra det med. och ett 50 mm dom två första ja nämde det fick ja med när ja köpte kamran det andra köpte jag billigt av en kompis.

och detta är min första systemkamra o jag är jättenöjd med dej och jag gillar att man kan filma i full HD då ja brukar filma polarn när han skejar o är med på snowbord tävlingar..

https://www.facebook.com/PhilipsFotografsliv det är min sida alla bilderna är tagna med min kamra kolla dom om du vill o kanske till o med gilla den ;)

men tycker att du ska köpa den kamran

mvh philip
 
ANNONS