Annons

Bild som försvunnit ur GFS

Produkter
(logga in för att koppla)

christersjoberg

Aktiv medlem
En av mina bilder har försvunnit från Galleri FS, är det ett misstag eller har ni börjat sålla bort lite bilder?
Christer
 
Senast redigerad av en moderator:

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Vi sållar inte bort men jag misstänker ett programfel någonstans. Vet du vilken bild, när den kom med i GFS och ungefär när den försvann? Har du gjort något med bilden, redigerat, flyttat eller dylikt på senare tid?
 

christersjoberg

Aktiv medlem
Hej

Vi sållar inte bort men jag misstänker ett programfel någonstans. Vet du vilken bild, när den kom med i GFS och ungefär när den försvann? Har du gjort något med bilden, redigerat, flyttat eller dylikt på senare tid?
Jag vet vilken bild det är och den försvann antagligen i går för siffran 17 stod kvar i går men i dag så står det 16. Det är ingen big deal! egentligen men jag blev bara lite fundersam. Det är väl ca ett år sen den blev inlagd och vad som möjligtvis kan spela roll är att jag i går fick en kommentar på den och det har jag inte fått på ett halvår kanske, det var då jag uppmärksammade det hela!
Christer
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Jag tror att jag har hittat det här felet, det uppstod när oinloggade klickade på "Favoritmarkera".

Ni som förlorat en bild ur GFS, meddela mig vilken bild och ungefär när ungefär den kom med i GFS
 

Rikard Olsson

Aktiv medlem
Jag tror att jag har hittat det här felet, det uppstod när oinloggade klickade på "Favoritmarkera".

Ni som förlorat en bild ur GFS, meddela mig vilken bild och ungefär när ungefär den kom med i GFS
Har nu skrivit 3 mail via kontakta fs funktionen längst ner på sidan , hoppat på denna tråd , och skrivet ett mail till dig Crister . Jag struntar i om min bild finns i gfs men att inte få 1 svar tycker jag är grymt frustrerande .
Lägger ner den biten nu . Tack för inget
Med vänlig hälsning Ricki
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Har nu skrivit 3 mail via kontakta fs funktionen längst ner på sidan , hoppat på denna tråd , och skrivet ett mail till dig Crister . Jag struntar i om min bild finns i gfs men att inte få 1 svar tycker jag är grymt frustrerande .
Lägger ner den biten nu . Tack för inget
Med vänlig hälsning Ricki
Svaret är ovan. Vi har letat efter felet men det tog tid att hitta. Vi kan ha missat att svara på mail eftersom vi inte hade svar då. Inte bra missa men ibland blir det så. Men nu vet vi och kan lägga tillbaka. När ungefär kom din med?
 
ANNONS