Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Landskapsfotografi - Vulkaner i Ecuador

Produkter
(logga in för att koppla)

jonsa

Aktiv medlem
Hej alla!

För en månad sendan delade jag en video från alperna och fick mycket trevliga kommentarer och konstruktiv kritik från alla fotosidanmedlemmar! Just nu är jag i Ecuador och mina fotografiska äventyr fortsätter! Tar gärna emot konstruktiv kritik på videon!

Här är länken till senaste videon:

https://youtu.be/iJPRgjqCWWk

Ha det fint!
Jonas
 

Hujeta

Aktiv medlem
Det jag tycker du gör bra är att du förklarar dina tankar och planer i förväg kring vad du hoppas att fånga så att man får följa ditt tankespår. Det jag kan tycka är att det blir lite för mycket snack så att iallafall jag tappar intresset och vill börja spola, på 8 minuter får man se två färdiga bilder och de kommer båda i slutet av filmen. Kanske för nästa video att du kan börja med att visa den färdiga bilden och sedan förklara lite i efterhand hur du hittade den platsen osv och sedan fortsätta vidare med att förklara mer kring nästa bild. Nånstans höftar jag att 3 minuters snack per bild är lagom. Gillade dock skarpt sekvensen från hattaffären!
 

PMD

Aktiv medlem
Drönarens kamera verkar ha klarat sig eftersom du har klippt in en sekvens från den, men går den att flyga med efter kraschen? Blev hustrun upprörd? :)
 
ANNONS