Annons

Uppgradering med annan faktureringsadress?

Produkter
(logga in för att koppla)

Estethia

Aktiv medlem
Har provat fram och tillbaka och sökt i forumet och hittar inte lösning på hur jag ska få till betalning av mitt uppgraderade medlemsskap med annan faktureringsadress...
Jag frågade fotosidancrew (som jag gissar har tagit kväll nu? bollade tillbaka frågan men skriver även här då jag känner mig lite stressad) och fick till svar att det kommer finnas adressfält att fylla i på Payers sida.
Problemet är att det inte dyker upp nåt sånt där. Det som dyker upp först är en fråga om personnummer eller organisationsnummer med två rutor vardera att välja mellan och när jag fyller i ett organisationsnummer och sen vill gå vidare så får jag bara felmeddelande som talar om för mig att jag fyllt i fel personnummer.... men, eh...? Om man ska ta betalningen på ett företag.... fyller man inte i org.nr. då, typ? Känner mig lite trött i skallen, har jag bara missat något viktigt?

Nån alert person som provat samma sak som mig och kom på knepet?
Jag vill ju helst bli betalmedlem snarast eftersom jag dagen till ära firar 10 år som medlem på Fotosidan.se och väldigt gärna vill lägga upp en "jublileumsbild" (ja, jäkligt dyr sådan, hehe) innan dagen är slut..
ja, ja... jag är sucker för nostalgi å firande å sånt, I know. ;)

Nån som är snabb med svar? :D
*hoppas*
 

Estethia

Aktiv medlem
oj! grymt snabbt svar och schyrrans service! *gillas* :D
fast... problemet med uppladdning av nya bilder kvarstår med bronsvarianten då jag har fler än 200 bilder uppladdade och har tänkt köra på silvermedlemsskap eftersom jag inte vill radera några gamla. *nostalgisk, u know*
om du kan ordna det så här på stående fot blir jag ännu gladare! :D
 

Estethia

Aktiv medlem
weee! nu är jag gladast!! :D
här ska firas 10-årsjubileum som fotosidanmedlem med en bilduppladdning!
(stora frågan blir nu bara vilken... o_O)

*kastar kramar på*
:))
 
ANNONS