Annons

Vart gömmer affären tidningen?

Produkter
(logga in för att koppla)

chrissan82

Aktiv medlem
Har nu en längre tid gått fram och tillbaka vid tidningsstället i min ICA-butik. De ska ha magasinet och har tidigare haft.
Men den finns inte?
Är informationen på sidan om att denna butik har, inaktuell?

Har inte så jättelångt till en Pressbyrå som också noteras ha magasinet, men jag "passar ju på" att köpa magasinet när jag gör mina veckoinhandlingar på ICA :)

Hur funkar det? Vad gäller? Är informationen på sidan felaktig? Ska jag behöva skälla på ICA? (nej, de vet inte själva om de har tidningen, svaret blir: "har du tittat i tidningsstället där borta?")


Ps. Jag vet att det går att prenumerera, håll er till ämnet istället ;)
 

Torparfarsan

Avslutat medlemskap
Har nu en längre tid gått fram och tillbaka vid tidningsstället i min ICA-butik. De ska ha magasinet och har tidigare haft.
Men den finns inte?
Är informationen på sidan om att denna butik har, inaktuell?

Har inte så jättelångt till en Pressbyrå som också noteras ha magasinet, men jag "passar ju på" att köpa magasinet när jag gör mina veckoinhandlingar på ICA :)

Hur funkar det? Vad gäller? Är informationen på sidan felaktig? Ska jag behöva skälla på ICA? (nej, de vet inte själva om de har tidningen, svaret blir: "har du tittat i tidningsstället där borta?")


Ps. Jag vet att det går att prenumerera, håll er till ämnet istället ;)
Varför inte fråga butikens personal VAR de gömmer tidningen? De borde väl om några ha en viss aning om var de gömmer olika tidskrifter, om de nu har dem i sitt sortiment.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Har nu en längre tid gått fram och tillbaka vid tidningsstället i min ICA-butik. De ska ha magasinet och har tidigare haft.
Men den finns inte?
Är informationen på sidan om att denna butik har, inaktuell?

Har inte så jättelångt till en Pressbyrå som också noteras ha magasinet, men jag "passar ju på" att köpa magasinet när jag gör mina veckoinhandlingar på ICA :)

Hur funkar det? Vad gäller? Är informationen på sidan felaktig? Ska jag behöva skälla på ICA? (nej, de vet inte själva om de har tidningen, svaret blir: "har du tittat i tidningsstället där borta?")


Ps. Jag vet att det går att prenumerera, håll er till ämnet istället ;)
Vad heter butiken så skall jag grotta lite (men det kan ske först när det är arbetsdagar nästa vecka)?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ica Kvantum Ekängen, Strängnäsvägen, Eskilstuna.

De har "Fotoprylar" i hyllorna i alla fall (och några andra fototidningar).
Kollat upp. Denna butiken har tråkigt nog plockat bort Fotosidan Magasin ur sitt utbud. Jag har tagit ut en ny återförsäljarlistan och skall uppdatera vår butikskarta.
 

chrissan82

Aktiv medlem
Kollat upp. Denna butiken har tråkigt nog plockat bort Fotosidan Magasin ur sitt utbud. Jag har tagit ut en ny återförsäljarlistan och skall uppdatera vår butikskarta.
Galant! Det var lite så jag misstänkte.
Hoppas jag hinner förbi nån annanstans och skaffa numret, eller så har väl hela stan plockat ur den? ;)
 
ANNONS