Annons

LEE filters vs Flera exponeringar?

Produkter
(logga in för att koppla)

snap01

Aktiv medlem
Det var då ett gnällande från dig, Ove?!

Om nu flera olika butiker säger att de inte har någon kö längre, varför maler du på så där? Kan det inte vara så enkelt att Lee fått (bättre) ordning på sin produktion?
gnällande? jag var så sent som för 3 veckor sedan i kontakt med två stora butiker i england o dom hade fortfarande kö som dom betade av o jag stod rätt länge själv i kö men hittade sedan filtret i en finsk butik som hade det i lagret o dom små pengar det kostar extra därifrån kvittar.
Jag fick samma svar från en butik där för ungefär 9 månader sedan, kommer inom ett par veckor....
 

snap01

Aktiv medlem
Det var då ett gnällande från dig, Ove?!

Om nu flera olika butiker säger att de inte har någon kö längre, varför maler du på så där? Kan det inte vara så enkelt att Lee fått (bättre) ordning på sin produktion?
den som gnäller är du som tydligen blev upprörda över att jag länkade till samma sida som du men det var svårt att se eftersom du inte visade länken om man inte klickade på den så du kan sluta vara sur för det ;-)
 

Team Member

Aktiv medlem
dom hade ingen kö? jag är tveksam att till att du har ett filter i din hand om 2 veckor om dom inte har ett i lager för lee har svårt att får fram o kön på ,många ställen är årslång. Jag väntade på ett ställe i 6 månader när jag till slut hittade finska firman som hade det i lager . Visserligen något dyrare men jag fick det på 3 dar. Återkom gärna om du fick det på två veckor.
Så.....LEE Bigstopper i handen.....
 

snap01

Aktiv medlem
vi kanske borde starta en grupp med bilder tagna med big stopper. Ska använda mitt på ett jobb i utlandet innan nyår.
 

gunnargren

Aktiv medlem
Jag har ett sprillans nytt likadan filter med den nya versionen från hitech om någon är intresserad.
Testade att maila dig men har inte fått något svar så jag testar här. Har du filtret kvar? Är ev intresserad om priset känns rätt. Hur stor skillnad är det på filterna skulle du säga, du som har haft båda?
 

snap01

Aktiv medlem
Testade att maila dig men har inte fått något svar så jag testar här. Har du filtret kvar? Är ev intresserad om priset känns rätt. Hur stor skillnad är det på filterna skulle du säga, du som har haft båda?
har helt enkelt inte hunnit har även mycket jobb i helgen. Har inte testat någon av dom så jag får återkomma till dig.
 

snap01

Aktiv medlem
här är 2 bilder tagna med big stopper. Tyvärr så tappade jag den i backen så det gick i tusen bitar. Ang skillnad mellan hitech o lee så är hitech filtret inte mycket att ha, om du tex fotar i solsken så får man mängder med flare runda prickar i bilden o är expo tiden över 30 sekunder så kommer det ett fult magenta stick över hela bilden. Är det inte i motljus eller kraftigt solsken o expo tider under 30 sek så är hitech ok.
 

Bilagor

ANNONS