Annons

Bortskänkes - bläckpatroner Canon CLI-8 och PGI-5

Produkter
(logga in för att koppla)

AFJ

Aktiv medlem
Mors!

Min gamla Canon Pro 9000 har givit upp. Den funkar att skriva text med men utskrifter på fotopapper blir randiga och missfärgade. Kanske är det Windows 10 som ställer till det (finns inga drivare, använder de för Windows 8.1) eller så har det helt enkelt givit upp efter lång och trogen tjänst. Skrivaren är nu på väg mot soptippen.

Jag har dock en del oanvända färgpatroner kvar som jag inte vill slänga. Så jag bjuder gärna på en liten julklapp om det är någon som kan ha användning för:

1 st CLI-8PM
1 st CLI-8G
1 st CLI-8M
1 st CLI-8BK
2 st PGI-5BK

Förutom Pro 9000 så tror jag dessa patroner passar till några av de lite äldre Canon-skrivarna.

Så om någon är intresserad så hojta till.

De finns i Bromma i Stockholm och helst vill jag att de avhämtas men om någon behövande sitter ute i landet så kan jag väl lägga dem på lådan mot portot.

Om någon vill förbarma sig över skrivaren går det förstås också bra men då får det gå undan för just nu blockerar den hallen! :)

Ursäkta OT men jag tyckte ändå det passade bättre här än under köp och sälj.
 

HeBe

Aktiv medlem
Vi har en gammal skrivare som ville ha nya patroner när den nyligen packades upp igen efter en flytt tidigare i år. Så vi tar gärna emot en julklapp om du kan tänka dig att skicka dem mot portot.
 

AFJ

Aktiv medlem
Vi har en gammal skrivare som ville ha nya patroner när den nyligen packades upp igen efter en flytt tidigare i år. Så vi tar gärna emot en julklapp om du kan tänka dig att skicka dem mot portot.
Hej!

Jag har fått ett PM från en annan medlem som gärna vill ha CLI-patronerna men eftersom du var först har du första tjing. Jag tänkte bara dubbelkolla, du skriver "en gammal skrivare", vilken modell är det som du har? Har du kollat vilka av patronerna som passar?
 

HeBe

Aktiv medlem
Hej!

Jag har fått ett PM från en annan medlem som gärna vill ha CLI-patronerna men eftersom du var först har du första tjing. Jag tänkte bara dubbelkolla, du skriver "en gammal skrivare", vilken modell är det som du har? Har du kollat vilka av patronerna som passar?
Ja, det är en PIXMA MP970 så både CLI- och PGI-patronerna passar.
 
ANNONS