Annons

Leverens 30D?

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne K

Aktiv medlem
Nån som vet när 17-55/2,8 IS väntas komma in och var någonstans det verkar smart att köpa den i paket med EOS 30D?
 

Bass

Aktiv medlem
Såg att dom hade 30D på FujiCenter i Uppsala om det är nån härifrån som tänkt köpa
mvh Basse
 

Johan-A

Aktiv medlem
Tänkte bara uppdatera alla köare på InWarehouse med senaste info i följetången.

"Canon Sverige kan i nuläget ej ge oss ett leveransdatum på denna till detta pris på din order 8099:- ex moms, finns att beställa från annan distributör, prel lev 4/4-06 men då till priset 10099:- ex moms."

Undrar vad de vill ha sagt? Att den inte kommer att finnas att beställa förräns priset sjunkit till 8000kr, dvs ett par år? :)
 

Peter.H

Aktiv medlem
Johan-A skrev:
Tänkte bara uppdatera alla köare på InWarehouse med senaste info i följetången.

"Canon Sverige kan i nuläget ej ge oss ett leveransdatum på denna till detta pris på din order 8099:- ex moms, finns att beställa från annan distributör, prel lev 4/4-06 men då till priset 10099:- ex moms."

Undrar vad de vill ha sagt? Att den inte kommer att finnas att beställa förräns priset sjunkit till 8000kr, dvs ett par år? :)
Det verkar bara vara jag som fått min till det "billigare priset" ? Hursomhelst, min kom idag - hämtas senare under dagen.
 

thejojk

Aktiv medlem

"Canon Sverige kan i nuläget ej ge oss ett leveransdatum på denna till detta pris på din order 8099:- ex moms, finns att beställa från annan distributör, prel lev 4/4-06 men då till priset 10099:- ex moms.
Jag fick samma meddelande som svar på epost. Jag ringde då Inwarehouse och kollade vad som gällde, tjejen som svarade sa att priset gäller och att leveranserna kommer så snart dom fått fler kameror från Canon. Så det låter som att man kan sitta lugnt å vänta - hon trodde det dock kunde dröja tills påskveckan, 10-16 april.
 

frostahill

Aktiv medlem
Är det någon som vet hur lång kön är på Cyber, eller har de lyckats få till alla som stått i kö?
Om inte vet man någon leverenstid?
 

Segeson

Aktiv medlem
frostahill skrev:
Är det någon som vet hur lång kön är på Cyber, eller har de lyckats få till alla som stått i kö?
Om inte vet man någon leverenstid?
Interssant fråga!
Jag beställde min igår och den ligger på en postbil påväg till mig nu. Iofs var det ett paket med 17-85 eftersom jag inte hade några Canon objektiv sedan tidigare och mina gamla Minolta gluggar passar ju inte.
 

Felix Neldemo

Avslutat medlemskap
Varifrån beställde du Peter?
Snart så ringer jag expert och säger åt dem att de kan behålla kameran, alla andra verkar ju få sina kameror.
 

Segeson

Aktiv medlem
Felix Neldemo skrev:
Varifrån beställde du Peter?
Snart så ringer jag expert och säger åt dem att de kan behålla kameran, alla andra verkar ju få sina kameror.
.
Oj, ursäkta min otydlighet.
Det jag menade var intressant var att jag beställde från just Cyberfoto, där ni verkar stå i kö. Kom dock ihåg att jag köpte paketet med 17-85:an.
Jag ska förresten hämta den idag,
den ligger på ICA och väntar.
Hehe, vilken spännande weekend.
Jag tror jag går hem tidigare idag!
 

Felix Neldemo

Avslutat medlemskap
Så de går snabbare om man skall ha en glugg med?
Enligt Expert så får de kamerorna och objektiven separat sen gör de paketen.
Men är det nån som vet nån firma som har 30D - Batterigrepp i lager?
 

sosjo

Aktiv medlem
Batterigrepp

Hej.

______________________________________________
Men är det nån som vet nån firma som har 30D - Batterigrepp i lager?
______________________________________________

Cyberphoto har BG-E2 i lager.
 

Joi

Aktiv medlem
Felix Neldemo skrev:
Så de går snabbare om man skall ha en glugg med?
Enligt Expert så får de kamerorna och objektiven separat sen gör de paketen.
Men är det nån som vet nån firma som har 30D - Batterigrepp i lager?

Samma grepp som 20D har.
 
ANNONS