Annons

Fotointresserade i Örebro

Produkter
(logga in för att koppla)

Grimmer

Aktiv medlem
Låter roligt. Så kan man ju även dela upp det i teknik och budskap/känsla? Så att det inte bara blir teknik menar jag... ;)
 

goa200

Aktiv medlem
Låter som att det absolute skulle kunna fungera. Måste dock välja ut något vettigt att printa såklart =)
 

Lars_E

Aktiv medlem
Jag är på.

Absolut en jättetrevlig idé!

Kan få med tre bilder om jag får en stund att botanisera :)
Tycker lite som Magnus. Att en runda kring budskap/känslospråk är minst lika intressant som teknik och komposition.
 

azek99

Aktiv medlem
Kul, först ut är budskap. Valfritt format och storlek. Hade bokat in i kalender imorgon men det blir tight för mig också. Måndag tisdag och torsdag fungerar bra för mig. Hur ser det ut för er?
 

goa200

Aktiv medlem
Kul, först ut är budskap. Valfritt format och storlek. Hade bokat in i kalender imorgon men det blir tight för mig också. Måndag tisdag och torsdag fungerar bra för mig. Hur ser det ut för er?
Torsdag känns bättre för mig så får jag lite tid att förbereda då jag i ärlighetens namn tvivlar jag har något kort med ett medvetet budskap faktiskt.
 

Grimmer

Aktiv medlem
Torsdag känns bättre för mig så får jag lite tid att förbereda då jag i ärlighetens namn tvivlar jag har något kort med ett medvetet budskap faktiskt.
Ha ha, knappast medvetet budskap här heller. Det gäller bara att hitta det i den färdiga bilden och där får vi hjälpa varandra. :) Budskap är ju heller inget tvång för att vara en bra bild.
Ska vi ha något maxtak på antalet? Beror ju iofs på hur många vi blir.
 

Lars_E

Aktiv medlem
Sätta max tre bilder per person? Sen turas om lite.
Man får ta den som ligger en mest om hjärtat först om det blir mycket att se på.
 

goa200

Aktiv medlem
Ahh ni tänkte så. jag tre låter ju lagom. Beror väl iofs på hur många vi är också, Kan bli en hel del bilder att kika igenom.
 

torgnyp

Ny medlem
Skulle gärna haka på men torsdagar är tyvärr alltid helkört för mitt varannanveckaliv... Räkna in mig vid senare tillfälle, jag skulle tycka det var urtrevligt att snacka lite bilder!.
 

azek99

Aktiv medlem
Är torsdagskvällar jämna veckor ett bra alternativ för alla?

Att ses första jämna torsdagen i månaden med 1-3 printar var i specifikt tema för varje torsdag. Printar är inget krav, helt ok att komma och inspireras.

Start 14 nov 18.00 på Gröna Grodan. Hur många kan komma då?

/Anders
 

goa200

Aktiv medlem
För mig spelar det ingen roll, har inga fasta programpunkter i vardagen.
Samma här. Iom att jag är pappaledig så går när som bortsett från att jag måste kolla med tjejen så hon kan barnpassa för jag tror inte llillgrabben är så sugen på att sitta stilla ett längre tag =)
 

azek99

Aktiv medlem
:) tittade genom tråden och sammanfattar läget såhär.

Anders
Måndag tisdag torsdag

Torgny
Måndag tisdag

Magnus
Måndag tisdag torsdag

Lars
Måndag tisdag torsdag

Peter
Måndag tisdag torsdag (om det fungerar med barnvakt)

Om det här stämmer kör vi på tisdagar.

Första träffen nästa vecka den 12 nov kl 18.00 på gröna grodan.
Temat är budskap, 1-3 bilder

Vi provar en gång i månaden, första jämna tisdagen varje månad .
 

Grimmer

Aktiv medlem
Jag beställde tisdagens bilder idag kl 13:00 och funderade på om de skulle hinna hem i tid. 14:30 får jag ett mejl att nu är de lagda på posten. Det kallar jag snabb service!
 

azek99

Aktiv medlem
Det var snabbt!! Jag får skriva ut på korthuset och ta med en tidigare utskriven print. Vill bara förtydliga att bild inte är ett krav för att komma, det räcker gott att komma och tänka högt.
 
ANNONS