Annons

Fotointresserade i Örebro

Produkter
(logga in för att koppla)

goa200

Aktiv medlem
Någon som är sugen på att jaga lite långtidsexponeringar i Örebro någon dag asap innan allt fryser på?
 

Grimmer

Aktiv medlem
Jag hoppar nog detta innan 1:a advent. Jag ska hänga ett gäng tavlor på en julmarknad och har fullt upp med detta. Alla bilder är inte ramade eller ens beställda än. Den håller till på "Svunna tider" på vägen mot Fellingsbro, 13km utanför Örebro precis efter skylten mot Dylta bruk. Kom gärna förbi om ni vill!
 

goa200

Aktiv medlem
Jag hoppar nog detta innan 1:a advent. Jag ska hänga ett gäng tavlor på en julmarknad och har fullt upp med detta. Alla bilder är inte ramade eller ens beställda än. Den håller till på "Svunna tider" på vägen mot Fellingsbro, 13km utanför Örebro precis efter skylten mot Dylta bruk. Kom gärna förbi om ni vill!
Åhh ska definitivt försöka komma förbi. Om inte annars så ta lite kort och dela med dig om hur det såg ut och vart.
 

Grimmer

Aktiv medlem
Jag hoppar nog detta innan 1:a advent. Jag ska hänga ett gäng tavlor på en julmarknad och har fullt upp med detta. Alla bilder är inte ramade eller ens beställda än. Den håller till på "Svunna tider" på vägen mot Fellingsbro, 13km utanför Örebro precis efter skylten mot Dylta bruk. Kom gärna förbi om ni vill!
Visst ja, glömde tiderna. Lör-sön 30/11-1/12 kl. 11-15. Själv kommer jag att smita ifrån söndag kl 12:45 då jag är dubbelbokad.
 

Lars_E

Aktiv medlem
Låter trevligt med hängningen. Ska definitivt försöka mig på att titta förbi.
Vad gäller mörkerfoto/långa exponeringar så är jag inte svårmutad :)
Veckan är rätt körd men framåt helgen eller nästa vecka?
 

Grimmer

Aktiv medlem
Kommer heller inte ihåg. Bilden är nästan ny och tagen bara för att vara klyschig så för mig så duger den.
 

azek99

Aktiv medlem
En kul kväll, vi kör igen snart med nytt tema, när det blir lite varmare ses vi ute med kameran i hand. skickade med bild på mina kliche

Nästa tema är helt öppet, det handlar mer om bilder men vill ha feedback på. Att lite mer djupgående få reda på hur betraktaren ser bilden.

Tidpunkten postar vi här och på fotomitt.

Allt gott!
/Anders
 

Bilagor

Grimmer

Aktiv medlem
Nu känns det som om det är dags för en ny träff. Jag har grunnat lite och har kommit på ett roligt tema att jobba på som jag gärna vill pracka på er andra. Nå, när ska vi fika på Gröna grodan nästa gång?

11/3
18/3
25/3

Pricka i när ni kan!
 

azek99

Aktiv medlem
Nu känns det som om det är dags för en ny träff. Jag har grunnat lite och har kommit på ett roligt tema att jobba på som jag gärna vill pracka på er andra. Nå, när ska vi fika på Gröna grodan nästa gång?

11/3
18/3
25/3

Pricka i när ni kan!
Trevligt! Jag kan bara den 25e mars.

/Anders
 

Grimmer

Aktiv medlem
Då är det ju den 25:e som gäller. Då syns vi där kl 18:00 som vanligt då, lite småhungriga. :)
 
ANNONS