Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)

reboot81

Aktiv medlem
Där tror jag mig ha knäck motivet: en pumpautomat för hushållsvatten, närmare bestämt en Kärcher BPP 3000/42?

Om jag har rätt får jag tacka frwe, färgerna hjälpte mig lite på traven.
 

wfrank

Aktiv medlem
Där tror jag mig ha knäck motivet: en pumpautomat för hushållsvatten, närmare bestämt en Kärcher BPP 3000/42?

Om jag har rätt får jag tacka frwe, färgerna hjälpte mig lite på traven.
Mer än rätt. Vattenpump hade räckt, men detta är mkt riktigt en Kärcher BPP 3000/42, som ska dra upp vatten till nya diskbänken jag håller på med till torpet :)

Bravo, din tråd!
 

Bilagor

reboot81

Aktiv medlem
kommer inte var vid datorn imorgon så jag ger er en ledtråd nu: den har fyra hjul och hållare för två till...
 

JörgenEriksson

Aktiv medlem
Jag tycker att det ser ut som ett slags FN-fordon. Något slags bepansrat (eller åtminstone hyggligt skottsäkert) persontransportdito. Fast det är ju i princip redan gissat på :)
 
Senast ändrad:

Ante J

Aktiv medlem
Här kommer hela bilden som lovat.
Tagen på Paris Charles de Gaulle Airport 2007-06-02.
Tackar! A380 ör ju en liten dröm att få flyga någon gång... eller att överhuvudtaget få se en i verkligheten...

Min bild kommer inte från en A380 men den har lite gemnsamt ändå, åtminstone utseendemässigt (lite, om man vill...).

Var hittar man en sådan här?
 

Bilagor

TA0

Aktiv medlem
En varg som står ovanpå en borg blir på Tyska Wolfsburg vilket är en stad. I denna stad placerade Hitler en bilfabrik som tillverkade/tillverkar Volksvagen.
Jag tror att bilden är hämtad från signalhornsknappen på en bubbla.

---/T

Edit: Stavning
 

Ante J

Aktiv medlem
En varg som står ovanpå en borg blir på Tyska Wolfsburg vilket är en stad. I denna stad placerade Hitler en bilfabrik som tillverkade/tillverkar Volksvagen.
Jag tror att bilden är hämtad från signalhornsknappen på en bubbla.

---/T

Edit: Stavning
Och det är ju alldeles förträffligt svarat! En -68 för att vara exakt. Utseendemässigt är ju både Bubblan och A380 "bubbliga" till designen.

Din tur!
 

Bilagor

TA0

Aktiv medlem
Och det är ju alldeles förträffligt svarat! En -68 för att vara exakt. Utseendemässigt är ju både Bubblan och A380 "bubbliga" till designen.

Din tur!
Jag kommer inte åt några bilder i kväll och i morgon är det jobba som gäller. Jag lämnar över till någon som är på hugget. Om ingen har tagit över när jag kommer hem i morgon kanske det dyker upp något från mig.

Passa på nu!

---/T
 
ANNONS