Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)

strindberg

Aktiv medlem
Jag vill faan me bo kellektivt.

alla som är sugna hör av er.

o om ngn är född som en sån skön ledargestalt så kan väl denne ställa upp och leda oss.

jag är trots allt en sånn där slapp åttitalist.
 

ola.axman

Medlem
jo!

jopp, köpte två olika märken för att testa.
en lacie 250 gb och en maxtor 250 gb.

lacie finns billigt på pccity för 899 kr
 
Kanon Ola!

Vilken är bäst då?

Ska man satsa på en bärbar, flera bärbara, spegelvända? Det är ju en djungel. Skulle vara trevligt att ha back up på allting.
 

ola.axman

Medlem
svårt

jag vet inte än, men lacien är trevlig. jag tänkte ha en bildserver som jag tänkte lagra allt på med på mitt kontor som jag sickar via ftp. och har en backup via den lilla portabla.

kanske vore något? annars är de spegelvända rätt bra har jag hört. dock dyra.

/ola
 
Det låter inte helt dumt Ola. Tack för tipsen i alla fall! Jag har en Lacie-skärm som jag gillar, man kanske skulle samla på sig fler Lacie-prylar.

Vi hörs! Svejs!
 

strindberg

Aktiv medlem
Fröken silversaga.

köp en lacie brick desktop.

dem är frääscha.:D
och man måste vara mån om det visuella.

peas



by the way.

är det ngn som jag som inte fixat boende ännu?
jag är jävligt sugen på att iaf dela lägenhet med ngn eller några.

Känns som det är dags att ta tag i det hela snart.
 

ola.axman

Medlem
privata fastighetsägare

är det någon som v et om det finns några privata fastighetsägare som hyr ut 2:eek:r eller 3:eek:r?

grymt sugen på en sådan.
 

strindberg

Aktiv medlem
Boende

Jag ringde o kollade lägenhet idag.

typ 3500 för en tvåa och 4700 för en trea.

Om det är ngn som intre har skaffat sig ngnstans att bo o är sugen att dela på en tvåa lr trea så är ni varmt välkomna att höra av er.

Är lite sugen på att bo billigt.

Så blyga inte.

släng iväg ett mail (strindberg@k47.se) eller hör av er i forumet.

det börjar ju dra ihop sig trots allt.:D
 

Numeric

Aktiv medlem
Hej alla Gamlebyfotografer! Det smärtar mig att meddela att jag inte kommer att få träffa er när höstterminen börjar!

En bättre utbildning än i Gamleby finns det nog inte i Sverige...! Men livet innehåller mer än bara utbildning. Å mitt liv kommer ta svängen till Göteborg och Göteborgs konstskola efter sommaren! Där ska jag gå ett projektår. (Jag får väl ta och skicka ett venissagekort på mailen när året lider mot sitt slut.)

ÄH! Det är verklgien jättesurt att jag inte får lära känna er! Önskar verkligen att det kunde vara annorlunda!!

Nåväl, vad är väl en bal på slottet...

All lycka till på utbildningen och er framtid som fotografer!

Vem vet vi kanske ses snarare än man kunde tro!

//Eric Davidsson
 

ola.axman

Medlem
sorry

tyvärr strindberg,

ska flytta ner med flickvännen. vi ska ha en tvåa.

annars hade jag hakat på, men om vi inte står ut med varann så är jag med om ni fortfarande har plats.

// Ola
 
Åh Eric. Så synd.
Du är ju en cool fotograf, lite arty - som jag. Du hade varit en stor inspiration i klassen. Men jag håller med dig om att allt i livet inte handlar om utbildning. Grymt sund inställning.
Lycka till!

J.S.
 

Numeric

Aktiv medlem
silversaga skrev:
Åh Eric. Så synd.
Du är ju en cool fotograf, lite arty - som jag. Du hade varit en stor inspiration i klassen. Men jag håller med dig om att allt i livet inte handlar om utbildning. Grymt sund inställning.
Lycka till!

J.S.
AAARH! Tack Jessica! Och detsamma. Du inpirerar!

Jag ska se till å följa dig och alla andra i fotograferandet! Så lägg ut det ni gör så får man känna sig lite (mycket lite) delaktig trots allt.

Ha det bra allihopa!

//Eric
 

ola.axman

Medlem
det var jag som inte hade något att säga till om, hon krävde att hon skulle med om vi skulle ha ett fungerade förhållande.

vi har hittat en tre vid gamla torget som vi låter renoveras innan vi flyttar in.

kommer bli grymt fräsch!

jag får ha inflyttningsfest, du och resten av klassen är välkommen!
 

ola.axman

Medlem
strindberg och paul!

hittat boende än?

annars ett tips om fastighetsägaren fallsjö som har humana priser vid gamla torget.

något att rekomenderar till er andra som inte hittat någon stans att bo.

/ Ola
 
ANNONS