Annons

Hej fotokompis runt stockholm :)

Produkter
(logga in för att koppla)

Couiethe

Avslutat medlemskap
Kollar efter någon som känner att den har tid då och då bara ta sig ut och fota lite. Motiv kan vara olika gärna någon som tycker de är okej med någon som är rätt ny :D. Fika tycker jag ska ingå också.
 

Lightwave

Aktiv medlem
Precis skaffat kamera efter att knappt ha rört en under 15 år, och då är jag ändå inte SÅ gammal haha.
Intresset finns helt klart. Ser på dina bilder att du är väldigt kapabel och söker väl själv folk att fota med i lite mer progressiv anda, även om jag helt klart är rostig i utövandet.

Vad tänker du spontant? Något du vill pusha/utveckla? Har du fått några svar från folk utöver denna tråden?
 

Hasse Sony Larsson

Avslutat medlemskap
Kollar efter någon som känner att den har tid då och då bara ta sig ut och fota lite. Motiv kan vara olika gärna någon som tycker de är okej med någon som är rätt ny :D. Fika tycker jag ska ingå också.
Bra och trevligt förslag Håkan
Det bor ju ca 2,5 miljoner människor med kamera i Stockholms län så några borde väl nappa på detta.
Mvh Hasse
 

vivamus

Ny medlem
Fotokompis

Hej!

Jag söker också fotokompis, nån att bara hänga med ut på fotoutflykter till olika platser som man kanske drar sig för att åka ut till själv. En eller flera!

Har en Canon 80D (bytt upp från 1300D och har inte stenkoll på kamerans specs ännu!).

/Carolina
 

Umi71

Aktiv medlem
Jag bor inte i Stockholm men är det en helg så har jag inget problem att ta tåget över tar ca 35 minuter så är jag vid stationen. Samt att datum och tid passar min kalender.
 

nbla

Ny medlem
Hej,

Beroende på när det blir av är jag också intresserad av att hänga med :) Bor i Nynäshamn men det är hyfsade kommunikationer in till Stockholm

mvh,
Tobias
 

Saxdalen

Aktiv medlem
jag skulle gärna följa med ut och fota. Mest för fikat skull ;-)

Just nu är jag i thailand, men är intresserad av att få inspiration. Använder bara kameran till att fota familj mm.
 
ANNONS