Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon Cashback??

Produkter
(logga in för att koppla)

Saxtorp

Aktiv medlem
Är där någon mer än jag som har problem med att få ut pengarna från kortet?

jag var inne på Scandinavianphoto i förra veckan, men kortet funkade inte!!
provade kortet i en bankomat idag funkade inte där i heller!!

//G
 

Bertil V

Aktiv medlem
Kortet går inte att använda i en bankomat, jag har dock betalat med det på några ställen utan problem. Det verkar som inte alla ställen som har Visaskylt fungerar med kortet. Annars tycker jag att det var en bra idé att få pengarna på det sättet.
 

Anders P Hansson

Aktiv medlem
Jag har ej kunnat nyttja kortet då Citi har problem med Visa korten. Citi har meddelat att flera Canonkunder har samma problem dvs att korttet ej fungerar. Jag skall få besked när Citi löst detta...
 

stefano

Aktiv medlem
Hej,

jag fick två cash back kort i Juli och vad jag vill minnas gäller de i 6 månader?
Jag har använt upp allt, så när som på några kronor men jag har fått för mig att jag läste någonstans att korten övergår till någon slags betalservice om man inte säger upp dem (d.v.s att de fortsätter fungera som prepaid men man får betala en avgift för dem)?

Stämmer detta?

Tack.
 

Jan af Lisö

Aktiv medlem
Återuppväcker en vilande tråd, för Er som deltagit i Canons Cashbackkampanjen nu under december/januari, hur lång tid tog det för Er att få hem Visakorten ? För mig har det gått mer än en månad sen statusen blev godkänd och fortfarande inget Visa kort. Skulle man ha gjort något annat än att bara vänta ?
 

LGS

Aktiv medlem
Återuppväcker en vilande tråd, för Er som deltagit i Canons Cashbackkampanjen nu under december/januari, hur lång tid tog det för Er att få hem Visakorten ? För mig har det gått mer än en månad sen statusen blev godkänd och fortfarande inget Visa kort. Skulle man ha gjort något annat än att bara vänta ?
Jag köpte Canon-kamera runt nyår, och kortet kom i början av den här veckan. C:a 6 veckor med andra ord.
 

Anders P Hansson

Aktiv medlem
Jag väntar fortfarande på kortet, köpte i januari. Hoppas kortet fungerar nu, det gjorde det inte förra ggn, Canon betalade till slut ut kontant!
 

Drogen

Aktiv medlem
Jag väntar på en utbetalning för objektiv köpt för en månad sedan. Nu kom precis ett mail att det dröjer p.g.a. tekniska problem med "VISA prepaid-kort". Det ska dock dyka upp så småningom...
 

cls

Aktiv medlem
Kommer inte ihåg exakt men jag minns att det gick fortare än jag trodde. Handlade i mitten av december och fick kortet i början av januari. Har dock inte testat om det funkar än.
 

wik

Aktiv medlem
Fick ett VISA cash backkort när jag handlade förra året men hittar inte pappret nu på hur man använder det. Någon som kommer ihåg? Har för mig att man skulle använda någon kod med siffror som fanns på kortet? Eller var det utan kod?

Tacksam för svar.
 

Vassius

Aktiv medlem
Fick ett VISA cash backkort när jag handlade förra året men hittar inte pappret nu på hur man använder det. Någon som kommer ihåg? Har för mig att man skulle använda någon kod med siffror som fanns på kortet? Eller var det utan kod?

Tacksam för svar.
På mina och frugans kort var PIN-koden samma som de fyra sista siffrorna på respektive kort.
 

ImpRR

Medlem
Hjälp

Vi har nu behandlat ditt ärende, och vi har noterat att du saknar ett giltligt serienummer för din produkt. Vi måste därför be dig att komplettera din ansökan och skicka in et giltigt serienummer.

Problemet är att det inte går att ändra serienumret, det är helt omöjligt att hitta vart man ska fylla i. Någon som fått samma svar och lyckats?

Jag har mailat supporten i Sverige men dom svarar inte.

Tacksam för hjälp.
 

Erkett

Ny medlem
Kan man få cashback på objektivet nu idag? Är nämligen inne på att lägga en beställning på ett 24-105... :)
 

tommypeters

Aktiv medlem
Nej, den kampanjen slutade väl 15 juli. Nu måste man först köpa en EOS 5D Mark III eller EOS 1DX för att få cashback på ett objektiv och det objektivet finns ändå inte med på listan...
 
ANNONS