Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

tommypeters

Aktiv medlem
GroupOn är en förmedlare av "deals" som jag köpt mycket via, men sedan är det olika företag som säljer grejorna. I början var det mycket nyetablerade restauranger men nu är det mer och mer produkter. GroupOn är ett miljardföretag som finns i många länder.

Hittills, när det varit något som inte blivit som utlovat, har det alltid räckt med att reklamera hos GroupOn och de har hanterat ärendet snabbt och pengarna har returnerats. Däremot vet jag inte hur det blir med ett garantiärende när en produkt går sönder efter ett halvår, har aldrig råkat ut för det.
 

jrmk

Medlem
100 € rabatt på Fuji X objektiv hela september

Vill tipsa om PCH Pro shop i Bryssel där jag köpte min kamera, och nu idag även beställt ett 35 1,4.

September ut har de dragit av 100 Euro på objektiven i Fujis X-serie och frakten till Sverige är 37 Euro.

Länk: http://www.pch.be/en/lenses/fuji-x

Mitt 35 gick på 440 € inkl. frakt, vilket är runt 4 000 kr och inte så dåligt för ett helt nytt för i Sverige hittar jag inget billigare än drygt 5500 PLUS frakt.
 

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Fuji XE-1 med 18-55/2,8-4 och 50-230 för 6990:-

Det finns just nu en del bra erbjudande hos Cyberphoto. Speciellt denna verkar prisvärd.
 

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Mediamarkt Högsbo (Gbg) säljer enstaka ex i kartong med bl a Canon 24-70/2,8 L II för 17.000:-, Canon 70-300 L IS för 10.000:- och D600+24-85 VR för 13.000:-.
 

PMD

Aktiv medlem
"Gäller sön 28/9 kl 15-16" står det på den sidan.

Men om man klickar på knappen för köp och sen tittar i kundvagnen så har priset justerats till 13790, och det står också "Gäller mellan kl 23:00-24:00."

Lite konsekvens vore väl bra? :)
 

Ola Dyrhill

Aktiv medlem
Cyberohoto har ett antal HELG KAMPANJER men det kanske de har varje helg, vet inte men de har flera olika erbjudanden just nu iaf.
 

PMD

Aktiv medlem
Det står ju faktiskt free license, vilket borde innebära gratis?

Nian, som finns under har däremot testperiod på 31 dagar.

Eller,det kan också vara nåt fel på min engelska;)
Ja, det är gratis. Man får en licensnyckel när man klickar på nedladdningslänken.

Man måste ladda ner programmet innan sista januari nästa år. Alltså "under en begränsad tid".
 

PeterEskilsson

Aktiv medlem
Skumt. Testade att ladda ner, men när jag försökte installera fick jag en "ej giltligt windows 32-program".
Har Win 7 pro svensk 32 bitars. Testat olika kompabilitetslägen utan framgång. Nån annan som laddat ner för windows?
 
ANNONS