Annons

Var göra stora utskrifter i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

MickeS

Aktiv medlem
Hej,
Någon som vet om det finns något bra labb motsvarande Crimson i Gbg som kan göra utskrifter 100x140cm monterade på kapa? Med liknande kvalitet som Crimsons?

Jag har letat runt och hittat bl.a Qpix, men hittar inget labb som skriver ut så stora bilder.

/micke
 

mattias70

Aktiv medlem
Hej Micke,
Jag har mängder av kunder som skriver i stora eller mycket stora format. Kontakta gärna mig på mail så kan jag ge dig lite förslag. /Mattias
 

tgr

Aktiv medlem
Mattias, kan du inte dela med dig här? Det finns nog fler som kan tänka sig att skriva ut stort.
 

mattias70

Aktiv medlem
Mattias, kan du inte dela med dig här? Det finns nog fler som kan tänka sig att skriva ut stort.
Det beror mycket på vad man prioriterar och vilken typ av utskrift man är ute efter, hur "utskriftsfärdig" originalfil man själv kan leverera, vilket material man helst vill ha utskriften på, vart den ska hänga, hur den ska monteras etc. Olika företag är bra på olika saker. Sandeng som någon föreslog är säkert ett bra alternativ. Andra kan vara t ex Space Production, Colour Partner, Artform Design, Exakt Bild, Fotodesign, Arkitektkopia, Blow Up (Alingsås) etc etc. Det finns många, och som sagt, det beror lite på vad man är ute efter.
Lycka till! /Mattias
 

MickeS

Aktiv medlem
Tack för alla tipsen.. ska kolla upp alla.. har skickat ett mail till dig nu Mattias.
/micke
 
ANNONS