Annons

Betyg utan kommentar?

Produkter
(logga in för att koppla)

Skall kommentar vara tvingande vid röstning?

  • Nej, kommentar bör vara frivilligt

    Röster: 1 20.0%
  • Ja, alla som röstar skall även skriva en kommentar

    Röster: 4 80.0%

  • Totala väljare
    5

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Tyck till - tycker ni man skall få sätta betyg på en bild utan att ge en personlig kommentar? För tillfället går det men åsikten om att det inte borde gå har hörts.
 

Mira

Aktiv medlem
Helst ska man skriva kommentar - det var ju det som var poängen. Annars kan man inte ta nytta av betygen och förbättra sej.
Men som det är nu med det enorma inflödet så hinner man inte - och det är väldigt synd.
 

Mira

Aktiv medlem
Det borde vara tvärtom (har jag kommit på nu) - att betyget är frivilligt att lägga till när man kommenterar.....
 

hulken

Ny medlem
bara mindre fokus på betygen

jag tycker inte att man ska behöva kommentera när man betygsätter.

om "galleri - förstasidan" baserades mer på omdiskuterade bilder istället för betygsatta, så skulle man inte tänka så mycket på det.

under bilderna i albumen kanske det även kunde synas hur många kommentarer bilden fått.
istället för bara betyg i form av stjärnor...

då skulle kommentarerna hamna i fokus utan att folk måste skriva "häftig bild" till varje bild de inte finner ord för...
 

pjutsi

Avslutat medlemskap
Counters också

Håller med Anders. Galleri-ettan borde bättre spegla vad som händer. Mera listor (inte bara topp, som mest bidrar till att populära bilder drar ifrån de utanför listan) och så tycker jag att varje bild borde ha en räknare så man ser hur många som öppnat den.

Annars har Lena rätt i att det kan uppstå situationer när man inte orkar skriva någonting och därför drar sig för att tycka till.

/PJ
 
ANNONS