Annons

Fotosvängar i Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)

Tony D300

Aktiv medlem
Fina bilder ni fick till :)

Själv så fick jag ta hjälp och byta bromsar på min bil på eftermiddagen då de pajjade på vägen ut till landet där jag skulle besöka en kompis och som tur var så är han bra på o meka så det löste sig :)

Fredrik kul att träffa dig och vi får styra i hop något om ett tag igen, nu är det lite förberedelser för nyår samt redigering av gårdagens bilder på rallybilen.

2013 har det hänt en hel del med denna "Fotosvängar i uppsala" vilket är jättekul, fota är inte allt utan sitta ner o fika, prata, lyssna och byta ideér ingår ju också...

Gott nytt år på er så hörs vi 2014 :D
 

Bulan2011

Medlem
Fina bilder ni fick till :)

Själv så fick jag ta hjälp och byta bromsar på min bil på eftermiddagen då de pajjade på vägen ut till landet där jag skulle besöka en kompis och som tur var så är han bra på o meka så det löste sig :)

Fredrik kul att träffa dig och vi får styra i hop något om ett tag igen, nu är det lite förberedelser för nyår samt redigering av gårdagens bilder på rallybilen.

2013 har det hänt en hel del med denna "Fotosvängar i uppsala" vilket är jättekul, fota är inte allt utan sitta ner o fika, prata, lyssna och byta ideér ingår ju också...

Gott nytt år på er så hörs vi 2014 :D
Kul att träffa på dig med det var länge sedan sist. Jag hade jättetrevligt med alla och hoppas på en till tur inom en ganska snar framtid.

Ha ett gott nytt alla!
 

igmeo

Medlem
Tycker det är jättetrevligt med våra "fotosvängar". Jätteroligt att träffas och att gå ut och fota tillsammans liksom att sitta och fika en stund. Hoppas 2014 fortsätter i samma fina anda. Gott nytt år på er alla./Monica
 

Umi71

Aktiv medlem
Tack detsamma.

Jag kommer dyka upp på fler träffar kan jag ju säga gillar Uppsala som stad har varit där väldigt mycket då jag både pluggat där samt har min far bor strax utanför Uppsala.
 

Tony D300

Aktiv medlem
Drar i väg till sälen/kläppen

o jobbar 1-2 veckor nu... Tänkte om det är nån som är sugen på en liten tripp i mitten av februari om vädret tillåter, kanske ta bilen utanför stan till nått ställe, är det någon som har något bra förslag för lite vinterbilder om nu inte snön försvunnit helt :)
 

Bulan2011

Medlem
o jobbar 1-2 veckor nu... Tänkte om det är nån som är sugen på en liten tripp i mitten av februari om vädret tillåter, kanske ta bilen utanför stan till nått ställe, är det någon som har något bra förslag för lite vinterbilder om nu inte snön försvunnit helt :)
Jag kommer att hänga på i februari, gysinge är schysst var upp där igår.
Får passa på att skryta om lite om mina bilder på http://www.flickr.com/photos/bulderiet/ vi hade riktigt tur med vädret.
Otroligt vacker däruppe om man gillar naturen.
 

bildsten

Aktiv medlem
Jag kommer att hänga på i februari, gysinge är schysst var upp där igår.
Får passa på att skryta om lite om mina bilder på http://www.flickr.com/photos/bulderiet/ vi hade riktigt tur med vädret.
Otroligt vacker däruppe om man gillar naturen.
Det är fint i Gysingetrakten och fina bilder har du också.
Det är länge sedan jag var där nu, förr körde jag den vägen ofta på väg mellan Mälardalen och Södra Norrland.

Själv ska jag till Rjukan i Norge nästa vecka (inte kommande) och hälsa på en dotter, Det blir säkert lite fotograferat också, men tar nog bara lillkameran med den här gången.

Själv var jag ute på kvällsfoto ensam i onsdags medan hustrun övade körsång i domkyrkan.
 

Bilagor

ANNONS