Annons

China - Priser

Produkter
(logga in för att koppla)

Flug-E

Aktiv medlem
Jag undrar verkligen vad är sant och vad är falskt.
Bara det att du undrar är skäl nog att undvika sidan.

Sidan är en bluff. Första varningsklockan ringer när de bara accepterar betalning via banköverföring och Western Union. Sen att det inte finns någon riktig kontaktinformation förutom en hotmail-adress är ju också illa. På ett ställe påstår de att de huserar i Australien, på en annan Kina. Om man sedan googlar på texten på några av annonserna ser man lätt att de är stulna rakt av, från eBay och andra sidor. Sen finns det säkert massor av andra felaktigheter och varningssignaler men jag väljer att sluta här.
 

PerLars

Aktiv medlem
Handla

Bara det att du undrar är skäl nog att undvika sidan.

Sidan är en bluff. Första varningsklockan ringer när de bara accepterar betalning via banköverföring och Western Union. Sen att det inte finns någon riktig kontaktinformation förutom en hotmail-adress är ju också illa. På ett ställe påstår de att de huserar i Australien, på en annan Kina. Om man sedan googlar på texten på några av annonserna ser man lätt att de är stulna rakt av, från eBay och andra sidor. Sen finns det säkert massor av andra felaktigheter och varningssignaler men jag väljer att sluta här.
Jag hade inte tänkt handla ändå men sidan kom i ett mail till mig och då var adressen hhdoooo.com jag sökte och då fick jag denna kontakten.
 

Jan af Lisö

Aktiv medlem
Oj

Väldig proffsig hemsida för att vara bluff, men jag misstänker att de måste ha kopierat någon annans. Däremot är engelskan bedrövlig på vissa ställen.
 
ANNONS