Gammal 2012-06-27, 18:13
PeterWem

LGS skrev: Den funktionen stängde jag av direkt. Hur jag gjorde minns jag inte, det var i höstas, men det var inte krångligt. Vill jag se en bild får jag trycka på den lilla "gröna" knappen.

Förövrigt finns redan en tråd med ämnet Fuji X100. Det kanske finns någon forumvärd som kunde slå samman den tråden med denna, så skulle den ursprunglige frågeställaren kanske få ännu fler svar.
Man stänger av bildvisningen helt och hållet. Men det är såklart inte så roligt.
Gammal 2012-06-27, 18:55
Peter Levi

LGS skrev: Den funktionen stängde jag av direkt. Hur jag gjorde minns jag inte, det var i höstas, men det var inte krångligt. Vill jag se en bild får jag trycka på den lilla "gröna" knappen.

Förövrigt finns redan en tråd med ämnet Fuji X100. Det kanske finns någon forumvärd som kunde slå samman den tråden med denna, så skulle den ursprunglige frågeställaren kanske få ännu fler svar.
HA! Tack för den lilla pushen, äntligen gick jag in och hittade var man stängde av eländet.
Att jag inte gjort det tidigare är ett mysterium, nu blev ju kameran ÄNNU bättre ;)
Gammal 2012-06-28, 10:20
peber

En bra guide att se som ett utgångsläge för hur man "bör" ställa in kameran. Jag utgick från den och har allt eftersom gjort egna anpassningar för mina behov...

http://peri.org.uk/wp/?page_id=1345

/Per
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:19.

Tether Tools Case Air