Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"Drygt" på forumen?

Produkter
(logga in för att koppla)

Vanheden

Aktiv medlem
Hej alla glada fotosidiaister! Jag tog mig en tur på forumen (kikar mest på bilder till vardags) men blev lite illa berörd. Det var som emellanåt rätt rått, ohyfsat och "gode drygt" som yngre generationen sade. Klassen under mig med andra ord, snorungar alltså inte att lyssna på -96.

Jag kan som inte helt sätta fingret på det men det har som blivit okej med en oschysst stämning verkar det som. Eller missade jag skiftet där vi bröt från en sida där vi kunde hjälpa varandra att bli bättre till ett helt vanligt forum där vi kan förminska, förlöjliga och håna våra förra polare bakom kameran?

Det vore ju förtjusande om vi kunde hjälpas åt att hjälpa varandra!
 

148637

Avslutat medlemskap
Jag utgår ifrån att de som uppför sig illa bara gör det här (på nätet i forum) där man kan vara anonym och inte möter personen man pratar med ansikte till ansikte.
 
ANNONS