Annons

"Bilden ej kommenterad" SAKNAS!

Produkter
(logga in för att koppla)

Mattsen

Aktiv medlem
Tycker det var bra att man kunde se om en bild ej hade fått några kommentarer. Inte minst av den anledningen att man då kunde kika på bilden och ge en kommentar.
 

mikj

Aktiv medlem
Nä. Jag kommenterar bara bilder som är intressanta på ett eller annat sätt.

Trista bilder förtjänar 0 kommentarer.
 

Estethia

Aktiv medlem
trista bilder är just dom som behöver kommentarer.
det är stor skillnad på behöva och förtjäna.
och här gäller inte förtjäna.

man får förstås enkom hylla de fantastiska bilderna om man nu vill (vicket jag tycker är betydligt tristare), men andra kanske vill hjälpa folk att ta intressantare bilder, så som det är tänkt med den här sidan.
därför ska det synas om någon bild inte är kommenterad så man kan ändra på saken.
 

mikj

Aktiv medlem
?
Argumentar du emot mig eller inte? Har jag sagt att trista bilder inte behöver kommentarer? Du påpekade ju själv att det var stor skillnad på behöva och förtjäna.

En intressant bild behöver inte vara fantastisk...
 

Estethia

Aktiv medlem
blev du arg på något sätt?
måste jag argumentera emot dig?

jag bara tycker att din inställning är lite trist just för att den här sidan bl.a är till för just att fotografer som tar trista bilder ska utvecklas.
du skrev "förtjänar 0 kommentarer" vicket jag tycker inte alls hör in här.

jag menar att en trist bild bör kommenteras eftersom den behöver det.
en bild ska inte behöva förtjäna nåt.

att tycka att den inte förtjänar en kommentar kan väl dessutom gå an, men måste man slänga det i ansiktet på alla tex. nybörjare som läser här?
det är ju för att utvecklas som de hänger här.

nåja. du får förstås tycka precis som du vill och säga det till vem du vill.
jag bara tyckte det var onödigt och inte riktigt god ton.
men what the heck.
jag antar att det är helt waste of time att påpeka det öht.
 

Mattsen

Aktiv medlem
mikj skrev:
Nä. Jag kommenterar bara bilder som är intressanta på ett eller annat sätt.

Trista bilder förtjänar 0 kommentarer.
Kanske det, men nu är de ju på de lilla viset att vad som är trist för dig mycket väl kan vara intressant för mig och högst sannolikt vice versa.
 

Grönbeck

Aktiv medlem
Jag håller med, jag gjorde ofta så förut att jag prioriterade bilder utan kommentarer för att fotograferna inte ska behöva gå helt lottlösa härifrån... Vet ju själv hur det känns när en bild man bara längtar efter att få feedback på kammar hem hela noll kommentarer.

Ge oss tillbaka "Bilden ej kommenterad" bums!
 
ANNONS