Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"Detta album kan inte visas har"

Produkter
(logga in för att koppla)

huggyviking

Ny medlem
Hej,

jag ar ny po fotosidan.se. Allt som oftast nar jag forsoker bladdra igenom vissa album kommer meddelandet "detta album kan inte visas har".
Det ar inte so lite irriterande, eftersom jag ar nyfiken po vad de andra medlemmarna hittat po med sina kameror.
Faktumet att jag bor i USA och kollar po fotosidan fron andra sidan Atlanten kanske har nogot med saken att gora? Eller ar det ett funktionsfel po hemsidan?

Tacksam for svar,

Thomas Bertilsson
Saint Paul, Minnesota
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Berätta hur du gör när du bläddrar bland album; vilken väg går du in?

Förmodligen är det något fel som gör att du får tag i en medlems portfoliobilder; med lite ledtrådar skall det nog det felet vara lätt att hitta.
 

huggyviking

Ny medlem
Hej,

jag gor in under "Galleri" och "Bilder per motivkategori" och valjer en kategori jag ar intresserad av. Efter det ar gjort valjer jag album fron listan som presenteras.

Med lite detektivarbete har jag kommit underfund med att gamla "skrapposter" kanske ligger kvar efter att medlemmar antingen tagit bort album, eller kanske avslutat sitt medlemskap helt och hollet.
Detta harleder jag fron att om jag inte kan se albumet direkt soker jag efter medlemmen via namnet som presenteras i samband med albumet, och ibland svarar sokmotorn att inga medlemmar finns med detta namn.

Ungefar so longt har jag kommit i mina egna felsokningar, men det ar inte konsekvent.

Hoppas min observation kan vara till hjalp.

Thomas
 

Myregrund

Aktiv medlem
Jag upplever samma problem. Jag tycker att det är intressant att titta på bilderna efter kategori. Många av bilderna man då ser finns bara som thumbnail och ligger enbart i medlemsportfolio, irriterande.
/L
 
ANNONS