Annons

"Alla nya kritikbilder" borde väl fler vara med i?

Produkter
(logga in för att koppla)

Paragrafryttaren

Aktiv medlem
"Alla nya kritikbilder" visar bilderna i den ordning de har publicerats (lagts in i ett publicerat album), medan poolerna visar bilderna i den ordning de har lagts i den aktuella poolen.
 

Jocce

Aktiv medlem
Paragrafryttaren skrev:
"Alla nya kritikbilder" visar bilderna i den ordning de har publicerats (lagts in i ett publicerat album), medan poolerna visar bilderna i den ordning de har lagts i den aktuella poolen.
Men visas bilderna från alla Pooler när man väljer "alla nya kritikbilder"?

Hittade t.ex. inte en bild jag la in i förut nämligen!


/Jocce
 

perkaby

Avslutat medlemskap
Är det inte så att "Alla nya kritikbilder" visar alla nya kritikbilder från poolerna under "Kritik och diskussion"? "Alla nya poolbilder" visar bilder från alla pooler?
 
Senast ändrad:

Paragrafryttaren

Aktiv medlem
Please disregard my last comment.

Jag trodde att det var den gamla hederliga alla-bilderfunktionen som var tillbaka från de döda. Jag lever nog i en svunnen tid ibland...
 

Jocce

Aktiv medlem
perkaby skrev:
Är det inte så att "Alla nya kritikbilder" visar alla nya kritikbilder från poolerna under "Kritik och diskussion"? "Alla nya poolbilder" visar bilder från alla pooler?
Mycket möjligt, dock anser jag att även pool-bilderna borde få vara med under "Alla Kritikbilder" då man väl lägger upp dem i en pool för att få just...kritik?


/Jocce
 
ANNONS