Annons

Påhopp och bråk

Produkter
(logga in för att koppla)

inge

Aktiv medlem
Jag tycker där fortfarande är bråk och påhopp bland fotokommentarerna! är det inte bättre och bedömma bilderna och ta bråk och dyligt på privata mail,det börjar bli olustigt att gå in på foto kommentarerna och titta(Bilder skall bedömmas med poäng eller och kommentar eller hur.)
 

Nw2

Avslutat medlemskap
Instämmer !!!

Men problemet är att det finns vissa medlemmar som har för många personliga problem (privat) som får utlopp för dessa på fotosidan.se , och det är beklagligt och jag håller med dig.

Men vad hjälper det?
Vi är bara 2 som tycker det verkar det som......

:eek:
 

jakob

Avslutat medlemskap
Hej allihopa!
Jag är ny här på fotosidan och har inte hunnit läsa så många inlägg ännu. Är det som som ni säger så är det jättetråkigt.
Jag blev medlem för jag vill ha konstruktiv kritik ang. mina bilder så att jag kan utvecklas som fotograf. Personliga påhopp låter inte vidare konstruktivt.

Jag fick intrycket av att fotosidna var ett bra ställe att disskutera foto med likasinnade, hoppas det goda intrycket håller i sig.

mvh
Jakob
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Halloj, ärade medlemmar.

Jag har också noterat att diskussionen håller lite väl låg kvalitet ibland. Vi uppmuntra dock livliga diskussioner men som i verkliga livet gäller;

- konstruktiv kritik
- inga personangrepp
- ingen ironi (eftersom detta funkar EXTRA dåligt på webben och mail, då vi inte ser minspel och ansiktsuttryck. Visserligen finns smilies etc men det räcker inte).

Om vi följer dessa regler så kommer vi att behålla fotosidan.se på hög nivå. Vi vill inte att detta skall vara en chat utan detta skall vara en fotocommunity med mkt proffesionella och sakliga diskussioner. Enough said? Capisce!? (eller vad nu maffiabossarna brukar säga).

david
ansv fotosidan.se
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Ser/får ni tramsiga kommentarer - svara inte på dem utan skicka ett mail till redaktion@fotosidan.se istället så får vi kika på dem. Ange URL:en till den sida du såg kommentaren på.

Vi raderar kommentarer som är alldeles för osakliga, inte handlar om bilden, personliga påhopp etc. Vi kan dock inte hänga med och läsa alla så vi är beroende av er hjälp att "hålla rent".
 
ANNONS