Annons

Unga naturfotografer i Sörmland?

Produkter
(logga in för att koppla)

poncar

Aktiv medlem
Jag håller på att organisera en naturfotoutställning med Sörmlands-tema vid Nynäs slott mellan Trosa och Nyköping sommaren 2013 (planerad öppning midsommardagen 2013). Ett antal etablerade naturfotografer med "bas" i Södermanland som jag tagit kontakt med är positiva till idén och flera av dem kommer att bidra med egna bilder. Men jag skulle gärna vilja få in litet yngre fotografer i utställningen också.

Temat, eller utställningstiteln om man så vill, har jag formulerat så här: "Nära Dig! Starka intryck, stilla möten och sällsamma ögonblick i den sörmländska naturen skildrade genom kameralinsen"

Det handlar alltså om natur- och landskapsmotiv (av alla slag) fotograferade i Sörmland.
Om du räknar dig som "ungdom", sysslar med natur-/landskapsfoto och har fotat mycket i Sörmland och tycker det låter intressant att vara med i den här utställningen, så är du välkommen att höra av dig till mig med en liten presentation av dig själv och kanske kan du maila med några exempel på bilder du tagit också. Antingen kan du skicka meddelande till mig via Fotosidan.se, eller så mailar du mig direkt på jobbet (Nynäs slott & Naturreservat):
pontus.carlweitz@nynasslott.se. Du får gärna ringa också: 070-3330476.

Mvh /Pontus
 
ANNONS