Gammal 2019-09-22, 16:53
spikon

Epson SC P800
Har blivit ny ägare till en P800 och då har man översatt Mediatype valen till svenska och man vet inte vad översättningen hänvisar till för papper. Någon som reagerat över detta? Och hur installerar man skrivaren med USB och växlar mellan den och WiFi? Varför kan man göra inställningar för utskriften på skrivaren, är det när man skriver ut från mobil etc via WiFi. Epson är otydliga.
Gammal 2019-09-22, 17:33
Calle S
Administratör

spikon skrev: Har blivit ny ägare till en P800 och då har man översatt Mediatype valen till svenska och man vet inte vad översättningen hänvisar till för papper. Någon som reagerat över detta? Och hur installerar man skrivaren med USB och växlar mellan den och WiFi? Varför kan man göra inställningar för utskriften på skrivaren, är det när man skriver ut från mobil etc via WiFi. Epson är otydliga.
Har också en en 800. Jag tankade ner amerikanska programmet istället, mycket enklare att installera. Tycker Epson är sjukt röriga.
Gammal 2019-10-16, 08:12
spikon

Calle S skrev: Har också en en 800. Jag tankade ner amerikanska programmet istället, mycket enklare att installera. Tycker Epson är sjukt röriga.
Hur gjorde du? Jag tankade själv hem från USA men mediatyp blev ändå på svenska. Rörigt minst sagt.
Gammal 2019-10-16, 09:24
Calle S
Administratör

spikon skrev: Hur gjorde du? Jag tankade själv hem från USA men mediatyp blev ändå på svenska. Rörigt minst sagt.
Hmmm, mysko. Det var ett tag sedan jag gjorde det. Har du avinstallerat alla svenska versioner innan du installerade den amerikanska?
Besvara

Bokmärken

Taggar
epson , media , p800 , usb , wifi

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:57.