Annons
Gammal 2017-11-12, 15:19
helto

Glad Trevligt att få följa med på
Din fotografiska resa genom detta otroliga landskap. Det inspirerar att åka dit själv.

Tack!
Gammal 2017-11-13, 14:57
jonsa

helto skrev: Din fotografiska resa genom detta otroliga landskap. Det inspirerar att åka dit själv.

Tack!
Tack för trevliga ord! Schweiz är toppen för fotografi och väldigt tillgängligt med bil. Du kan ofta köra upp till 2000m höjd och slippa gå!
Gammal 2017-11-13, 14:58
jonsa

MikSwe skrev: Kul att se dina filmer och eftersom jag själv precis börjat filma så kommer jag suga i mig alla detaljer för att få inspiration till mina egna projekt. Gillar att du pratar engelska det kommer säkerligen att sprida dina filmer betydligt mera. Ser fram emot flera :-)
Tack! Mer kommer så snart jag hinner... Skicka gärna länk till dina projekt!
Gammal 2017-11-13, 15:02
jonsa

ajoe skrev: Om jag dristar mig till att fokusera på bilderna istället, så var det intressant att höra dina kommentarer om bildkomposition och hur du "tänkte högt".

Jag har väldigt svårt att få för mycket av sådant!

Tack!
Tack själv Anders! Jag hade tänkt att jag skulle fokusera mer på komposition än ISO-slutare-bländare då det är ganska statiskt i landskapsfotografering. Ta t.ex. bländare... fotar nästa alltid på F5.6 - F11 så det blir ju lite trist! Komposition däremot har ju ändlösa möjligheter!

Funderar också på att spela in lite mer coaching videos... hur man definierar sin stil och liknande. Vad tror du om det?
Besvara

Bokmärken

Taggar
alperna , fotografi , landskap , natur , vandring

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:51.