Gammal 2019-09-25, 10:05
Fotograbben1

Fotokompis - Stockholm
Tjeena! Mitt namn är Oscar, och jag är en ung hobby-fotograf som älskar att ta bilder på allt möjligt! Porträtt, street, små objekt, landskap, byggnader och allt möjligt!
Kolla gärna in min sida på instagram, @fotograbben

Söker en fotokompis som kan tänka sig att gå ut och fota med mig någon dag ( gärna fler gånger) i gamla stan. Varför inte skapa en grupp?
Skriv här eller ett DM till mig på instagram.

Förresten, Ju fler, desto bättre! :D
Är det någon som kan tänka sig joina någon dag?
Gammal 2019-09-25, 22:45
Sven333

Hej Oscar,

I am interested for a meetup.

I speak okay Swedish but prefer English as I am Dutch but living in Stockholm. Just started with photography and I am most interested to step up my game in Instagram street photo's.

Let me know if you are interested to meet. My emailadres is: sven_333@hotmail.com..

Fotograbben1 skrev: Tjeena! Mitt namn är Oscar, och jag är en ung hobby-fotograf som älskar att ta bilder på allt möjligt! Porträtt, street, små objekt, landskap, byggnader och allt möjligt!
Kolla gärna in min sida på instagram, @fotograbben

Söker en fotokompis som kan tänka sig att gå ut och fota med mig någon dag ( gärna fler gånger) i gamla stan. Varför inte skapa en grupp?
Skriv här eller ett DM till mig på instagram.

Förresten, Ju fler, desto bättre! :D
Är det någon som kan tänka sig joina någon dag?
Gammal 2019-09-26, 06:18
MVPernula

Jag befinner mig i Uppsala, skulle jag ta mig till stockholm eller vara ledig någon dag skulle jag kunna ta mig ned dit. Alltid roligt med umgänge.
Gammal 2019-09-26, 17:26
cardazio

Tips. Kl 11 varje lördag på scandic downtown camper vid centralen (Stockholm by camera). Brukar vara 15-20 personer där.
Gammal 2019-09-26, 18:21
ztenlund

cardazio skrev: Tips. Kl 11 varje lördag på scandic downtown camper vid centralen (Stockholm by camera). Brukar vara 15-20 personer där.
Brunkebergstorg är en mer precis positionsbestämning. Jag tvungen att kolla var hotellet låg. Det hette Scandic Plaza förut och det ligger en hel skog med Scandic i Klara-området...
Gammal 2019-09-27, 08:08
Fotograbben1

Sven333 skrev: Hej Oscar,

I am interested for a meetup.

I speak okay Swedish but prefer English as I am Dutch but living in Stockholm. Just started with photography and I am most interested to step up my game in Instagram street photo's.

Let me know if you are interested to meet. My emailadres is: sven_333@hotmail.com..
Hey! It would be so fun! Yes! , im currently going to my summer place on this weekend.. but can you write me a dm ?
@fotograbben
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:46.

Elinchrom ELB 500 TTL