Fotosidans Forum > Bilden i fokus > Fritt bildforum > 650 hk De Tomaso Pantera skenar rakt in i folkmassa (bilder)

Besvara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne
Gammal 2012-08-30, 10:50
afe

elektronikfreak skrev: 1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.
Jag har aldrig påstått att du gjort något brottsligt eller klandervärt i ditt levnadssätt, men jag blandade ihop dig med något annat troll som vid ungefär samma tid först hade en användare som skapade en massa tramstrådar, och sedan skapade en ny som gjorde detsamma. Ber om ursäkt för den sammanblandningen, men förtal var väl lite att ta i? ;)

Jag förstår dock fortfarande inte vitsen med att publicera dessa mediokra bilder av en tragisk olycka. När händelsen var aktuell hade de kanske i bästa fall fungerat som läsarbilder i slaskpressen, men nu flera månader efteråt tycker jag de helt saknar intresse.
Gammal 2012-08-30, 11:29
nicotin

elektronikfreak skrev: Min tråd har fått 27 inlägg. ETT inlägg besvarade min fråga dvs en bedömning av bilderna i form av...

Alla andra inlägg tycks vara skrivna av blöjvåta förskoleungar som blir rädda av att se Frankenstein på bild.

NEJ! Jag registrerade User ID/användarnamnet ELEKTRONIKFREAK den 25 januari 2012 klockan 01.02 och har ALDRIG TIDIGARE REGISTRERAT NÅGOT KONTO PÅ FOTOSIDAN OCH ALDRIG SENARE HELLER FÖR DEN DELEN! ÄR DET UPPFATTAT EN GÅNG FÖR ALLA??? Att komma med sådana beskyllningar är på gränsen till brottslig handling dvs förtal enl 5 kap. 1 § Brottsbalken:

1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.

Vad beträffar...

Jag har ett drygt dussin .COM o .NET domäner o jag anser inte att det är lämpligt att lista samtliga mina domäner i min profil.

För övrigt, jag känner både mannen/bilägaren till han som körde ledarbilen samt även arrangören o ingen av den har hört av sig o haft några åsikter om bilderna.
dags att kliva av dina höga hästar ett tag..vi är alla läskunniga så behovet av att förstärka sin skrift behövs icke..

Jag uppskattar inte och säkert ingen annan heller att bli kallad blöjvåta förskoleungar..kom upp till en annan nivå än dagiset du verkar befinna dig på så kan vi prata vidare el vad tycker du ?
Besvara

Bokmärken

Taggar
troll , trollvarning

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:39.

B+W Filter