Annons
Gammal 2009-03-28, 10:19
Formel1

acand skrev: Har funderat lite fram och tillbaka och jag tror att det blir en a200. Jag var ute på nätet och kollade lite priser, funderade på att beställa från cyberfoto (pga goda recensioner från de som handlat där).

Gick ut på lunchen för att kolla lite lokalt. Expert hade bara a350 inne och den är jag minst intresserad av, gick sen till en fotohandlare jag inte varit inne hos på länge (. Vi diskuterad lite fram och tillbaka - sen gjorde vi upp han skulle räkna lite på det som jag hade tänkt beställa från cyberfoto.

Nu ikväll så har jag fått pris från honom och det är klart att jag gynnar det lokala.

Något dyrare än det jag räknat fram på cyberfoto, men då är det snabbare minneskort (2 st) och ett UV-filter i det priset + personlig kontakt.

Om jag inte tänker om så blir det beställning i nästa vecka!

Jag beställde tyvärr en kamera från CP och när jag fick kameran var kamerakartongen skadad trots oskadat yttre emballage samt att svensk manual saknades och mkt otrevligt bemötande efteråt så jag är inte nöjd med denna leverantör, känns som att köpa grisen i säcken att köpa av dom!
Även jag rekommenderar att du köper av lokal handlare !
Besvara

Bokmärken

Taggar
a200 , a300 , a350 , liveview , minolta , sony

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:06.

B+W Filter