Annons
OBS: denna grupp är markerad som inaktiv. Gruppvärden kan aktivera den igen genom att redigera inställningarna.
Gammal 2016-10-04, 21:37
pemrby

Leverantör av tackkort
Hej! Någon som kan rekommendera någon som printar tackkort (och säljer komplett med kuvert) av högsta kvalitet? Att framkalla vanliga bilder och sätta i konvolut blir gärna lite tråkigt och att printa på fine art papper och köpa schyssta kuvert i bokhandeln blir för dyrt.... Några ideer?
Gammal 2017-04-04, 08:44
Naladia

pemrby skrev: Hej! Någon som kan rekommendera någon som printar tackkort (och säljer komplett med kuvert) av högsta kvalitet? Att framkalla vanliga bilder och sätta i konvolut blir gärna lite tråkigt och att printa på fine art papper och köpa schyssta kuvert i bokhandeln blir för dyrt.... Några ideer?
Vet inte riktigt vad du söker, men checka in https://www.colourpicture.se/
De har alla sorters kort med eget tryck och grejer!
Fick själv rekommendationen från ett annat forum, de levererar fort och man väljer själv leveransdag...
Gammal 2017-04-04, 17:37
PMD

Jag har använt Postens "riktiga vykort" ett par gånger. Fungerade bra och det behövs inga kuvert!
Gammal 2017-04-04, 23:55
afe

PMD skrev: Jag har använt Postens "riktiga vykort" ett par gånger. Fungerade bra och det behövs inga kuvert!
Vykort och tackkort är långt från samma sak. Har tyvärr inte något tips som hjälper TS (om inte Crimson har något sådant)
Gammal 2017-04-05, 00:07
PMD

Jo, jag vet att en del gärna vill skicka tackkort i kuvert, men frågan är hur mycket man ska kosta på ett tackkort som kommer att kastas eller förvaras för evigt i en byrålåda när det är läst.

Poängen med att skicka ett tackkort är väl att visa att man har uppskattat något, och då är det själva uppskattningen som är viktig, tycker jag, och kanske mindre hur påkostat kortet är.
Gammal 2017-04-05, 08:05
Bee

Jag föreslår Crimson, www.crimson. Jag använder dom när mina kunder vill ha tackkort, m.m. Dom har även kuvert och kvalitén är väldigt bra. //Bee
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:06.

Tether Tools Case Air