Gammal 2001-08-10, 20:09
Maverick

Jag har varit i Prag, fast inte under turistmånaderna. Jag fotade aldrig Karlsbron, av anledningar jag har svårt att förstå idag.

Jag har också varit i Budapest, och där fotade jag som bara den. Det var bara det att jag glämt sätta film i kameran :-((((( Fast kan Jens Assur glömma så kan väl jag. ;-)

Idag har jag beställt en neg/dia scanner. Skatteåterbäring är kul att få.

/Maverick
Gammal 2001-08-12, 17:52
pisces

uppsala
har en ganska bra utbildning.. jag gick den för ca 2 år sen, och det var inte alls dumt.. frank watson är lärare (om nån känner till honom - relativt känd, har jag förstått), rätt schyssta lokaler, fina omgivningar osv. nivån är ganska bra också - man börjar med hålkameror som man gör själv, och fortsätter sedan med lite diverse teori samtidigt som man börjar med små fotouppgifter som sprider ut sig och blir fotoprojekt. jag lärde mig massor och utvecklades massor under mitt år där.

utbildningen heter nåt i stil med fototeknisk yrkesutbildning, och finns på ekeby komvux i uppsala.. kolla upp det, iaf! jag rekommenderar den! ;)

/malinka
Gammal 2001-08-12, 20:28
markus

Tack så mycket för tipset Malinka. Det låter som en utbildning som skulle passa mig. Jag ska genast ge mig ut och försöka hitta deras hemsida.
Gammal 2001-08-12, 20:46
pisces

det var så lite, så! ;) jag måste erkänna att jag inte alls kommer ihåg adressen till deras hemsida, men det går säkert att hitta nånstans.. nickar.. lycka till!
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:59.