Annons

KY- yrkesfotograf, i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Är det någon som gått denna utbildningen?
Jag funderar på att söka dit nu i april,
Eller har ni någon annan skola som ni rekommenderar?

tack i förhand :)
/ AnnelieM
 

Dalvana

Avslutat medlemskap
Jag funderar också på att söka dit!
Det är bara så svårt att välja eftersom det finns så otroligt många fotoutbildningar.

Skulle verkligen vara kul att höra från någon som går/gått där... *bevaka*
 

Dalvana

Avslutat medlemskap
Nej verkligen inte! men tack för att du grävde fram den artikeln, det är ju ganska viktigt i beslutet.

ja vilken ska man söka till nu då!? får väl gå tillbaka till musikerdrömmarna...
 

Joflopp

Aktiv medlem
Nu är ju artikeln från januari 2008 och det står att de skulle göra en ny ansökan i september 2008. Eftersom det går att söka till den utbildning som startar i höst har de förmodligen fått sina anslag.
 

stefohl

Aktiv medlem
Nu är ju artikeln från januari 2008 och det står att de skulle göra en ny ansökan i september 2008. Eftersom det går att söka till den utbildning som startar i höst har de förmodligen fått sina anslag.
Jag är med i ledningsgruppen för denna utbildning och vad jag har hört har man inte fått anslag nu. Jag tror att man i ansökan kommer att se att utbildning startas under förutsättning att man får anslag för den.

Stefan
 

joelchr

Aktiv medlem
Senast idag stod det på hemsidan att de inte beviljats medel för start hösten -09 och att de återkommer i januari. Men nu är det borta. Betyder det att de har beviljats medel?
 

joelchr

Aktiv medlem
Nu är det uppe. Eländes elände!

"Ingen ny start av fotografutbildningen till hösten2009-01-23

KY myndigheten meddelade 22 januari att det inte blir någon ny start av fotografutbildningarna i Göteborg och Sunne.
Det är ett hårt slag mot den kvalificerade fotografutbildningen detta trots att våra studenter lyckats väl med att etablera sig inom branschen. "

www.fotoskolan.nu

Nåväl, jag har ju hittat en skola i London, nu så... Hoppas bara att det går...
 
ANNONS