Annons

Medresenär till större fotoprojekt

Produkter
(logga in för att koppla)

everhill

Avslutat medlemskap
Det skrivs ganska lite i den här delen av forumet och det svaras ännu mindre, vilket jag tycker är jättesynd. Jag gör ändå ett försök.

Nu är det inte långt kvar till sommaren och jag börjar planerar vad jag ska göra under den. Lyckligtvis kommer jag vara arbetslös och då passar det ju utmärkt att fotografera.

Jag har visst snöat in lite på samhällsjournalistisk dokumentärfotografering och undrar om det är någon som har lust att vara med och förändra världen. Skulle inte vara helt fel att åka till Irak, Afghanistan, Somalia, Cuba, indien, Kina... you name it. Jag har tänkt att leva så billigt och spartanskt som möjligt så någon 6-siffrig budget behöver du inte räkna med.

Är det någon som har samma läggning så svara här
eller skriv ett e-mail till mig, everhill@c64.org.

...eller... Är det någon som har tips på ställen
jag kan vända mig med mitt problem?

...eller rent av diskutera erfarenheter och komplikationer i såna här projekt.

Tack på förhand!

/MVH Henrik Everhill
 

D76

Aktiv medlem
Hade utan tvekan hängt på, tyvärr fattas det $$$. Tar studenten nu och har inte en suck om vad jag ska hitta på. Har i alla fall fixat jobb i sommar, ska väl ge några kronor i alla fall. Du kan inte tänka dig att vänta till hösten? ;)
 

everhill

Avslutat medlemskap
Nu börjar det dra ihop sig...

Hej igen!

Nu börjar det sommaren komma på allvar och syrénen blommar för fullt. jaja... jag ska komma till sak.

Jag drar till Serbien i början av Juli. Vilka hänger på? Man åker dit med tåg, äter vita bönor i tomatsås direkt ur burken, tar en jädra massa bra bilder samt får en upplevelse som inte många ens kan drömma om.

Maila mig eller dra igång en diskussion här i forumet!

/MVH Henrik (everhill@c64.org)
 
ANNONS