Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Omröstning Banners & Avatars!

Produkter
(logga in för att koppla)

Sebee

Aktiv medlem
Ni skriver helt enkelt vilken banner och vilken avatar ni vill ska vara med på fotosidan bilgrupp! Sen räknar vi rösterna, en röst var per avatar och banner. Några frågor? Ställ dom då.. Jag kommer behöva lägga flera inlägg efter varandra för att få med alla bilder, då man bara får ha 5 per inlägg. Jag skriver när samtliga bilder är uppe, röster innan dess räknas ej!

Andreas Varro:

1.banner


1.avatar


2.banner


2.avatar


3.banner
 

Sebee

Aktiv medlem
3.banner


Vi väntar på ett sista bidrag från andreas lindeke som är på jobbet och inte hunnit få iväg sitt ännu, det var lite dåligt deltagande trots våra 130 medlemar må jag säga! Omröstningen startar kl:17.00.

Well, samtliga bidrag som är med är schyssta!

/Sebastian
 

Sebee

Aktiv medlem
Okej, ändrade planer - andreas ska inte vara med! Ni har 4 olika personer att rösta på, en banner och en avatar var väljer ni.. Röstningen börjar NU och pågår till den 1a februari!
 

nitr2ox

Aktiv medlem
Min röst går till:

Andreas Varro
Banner 2
Avatar 2

Motivering:
Stilrent och cleant som passar fotosidans layout och färger.
 

Sebee

Aktiv medlem
Varro:
Banner1 - 3 röster
Avatar3 - 3 röster

_______________________________
Vi har alltså en vinnare, Varro med Banner 1 och Avatar 3! Vi får säga ett stort grattis, trots att tävlingen var liten! :) Bilderna kommer upp så fort det går att fixa!

/ Sebastian
 

mayro

Aktiv medlem
Fel fel fel. Givetvis var det

Patrik Karlsson

1.banner

Som skall vinna och inte plastknallertbanners inte..
 

mayro

Aktiv medlem
Just därför röstar jag med huvudet.. Och då blir det ju mer rätt...Så anulera raskt denna röstning då det ändå blev "fel" svar som kom ut ur den... :)
 
ANNONS