Annons

Dave Hill-effekten

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Azzar

Avslutat medlemskap
Hej!

Läste i senaste tidningen om Dave Hill-effekten, resultatet var inte vackert, musikerna ser ut som vaxdockor!

Med vänlig hälsning

Assar Nordfors
 

ESS

Aktiv medlem
Hej!

Läste i senaste tidningen om Dave Hill-effekten, resultatet var inte vackert, musikerna ser ut som vaxdockor!

Med vänlig hälsning

Assar Nordfors
Hans bilder är ju iaf intressanta.

Får du till något mycket bättre när du soppar med din film eller?
 

sespalan

Aktiv medlem
Jag kan göra exakt likadant som Dave Hill. Magi kallar jag det.

Det tycker jag är vackert.

Sen såg jag i en annan bok på biblioteket om en annan Hill effekt som också var skitfräck. Lite småcool med vita halos och sånt.

En annan bild såg jag nere vid kiosken. Det var faktiskt en reklambild som säkert hade sin inspiriation hämtat från Dave Bill. Pölse och läsk reklam var det. Snyggt såg det ut mot gråbakgrund.

En annan Grave Kill Bild jag såg i digitalfototidningen var ungefär som Dave Highhills effekt med snygg svart och vit redigering.

OCH för att inte tala om den gången jag var uppe i fjällen på afterski på det där stället och så såg jag en underbar bild i deras riktigt fräscha meny. En otroligt fräck bild på en välsmackande gulash-soppa i postneo-framkallat vis. Riktig Babe Gill effekt där.
 

Azzar

Avslutat medlemskap
Jag kan göra exakt likadant som Dave Hill. Magi kallar jag det.

Det tycker jag är vackert.

Sen såg jag i en annan bok på biblioteket om en annan Hill effekt som också var skitfräck. Lite småcool med vita halos och sånt.

En annan bild såg jag nere vid kiosken. Det var faktiskt en reklambild som säkert hade sin inspiriation hämtat från Dave Bill. Pölse och läsk reklam var det. Snyggt såg det ut mot gråbakgrund.

En annan Grave Kill Bild jag såg i digitalfototidningen var ungefär som Dave Highhills effekt med snygg svart och vit redigering.

OCH för att inte tala om den gången jag var uppe i fjällen på afterski på det där stället och så såg jag en underbar bild i deras riktigt fräscha meny. En otroligt fräck bild på en välsmackande gulash-soppa i postneo-framkallat vis. Riktig Babe Gill effekt där.
Ja visst har Dave Hill effekten sina fördelar, det blir superbt,
frånsett de hudtoner jag såg i Fotosidan NR 1 2009. Men det övriga i bilden underbart vackert! Men jag måste väl få tycka att musikernas ansikten i bilden liknar vaxdockor, eller får jag inte tycka så?

Assar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS