Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medlemskap + tidning erbjudandet...

Produkter
(logga in för att koppla)

monowasp

Avslutat medlemskap
Hej på er,

jag tog erbjudandet om bronsmedlemskap + tidningen:

1 st Uppgradering medlemskap + Fotosidan Magasin på köpet Bronsmedlemskap 1 år + Fotosidan Magasin #2 200 á 100,00 kr
Totalt: 100.00 kr

- men, ingen tidning har kommit...

Vad göra?
 

monowasp

Avslutat medlemskap
Ingen tidning...

Har ännu inte fått någon tidning i brevlådan, vad göra? Upplever Fotosidans forum som väldigt rörigt, svårt att hitta snabba svar vem och var man ska fråga om detta...
 

Rind

Aktiv medlem
Inte heller jag sett någon tidning.

--------------------------------------------------------
1 st Uppgradering medlemskap + Fotosidan Magasin på köpet Silvermedlemskap 1 år + Fotosidan Magasin #2 20 á 300,00 kr
Totalt: 300.00 kr
--------------------------------------------------------
 

MaagnusJ

Aktiv medlem
Jag har inte heller fått den, men enligt den andra tråden så kanske den skulle komma i mitten av juli om man beställt tidning + medlemsskap. Så jag antar att den kommer snart.
 

monowasp

Avslutat medlemskap
Känns lite trist, som att bli underprioriterad, men det kan ha att göra med att tidningen och dess distribution fortfarande är nystartat.
 

monowasp

Avslutat medlemskap
Jag har fortfarande inte fått tidningen, och det är sista gången jag nappar på era erbjudanden. Tydligen gick det bra att få in pengarna snabbt men inte leverera...
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Tidningen gick iväg igår. Jag hade hoppats att den skulle landat hos er idag, men det kanske dröjer ngn dag till. Sorry.
 

goneaway

Aktiv medlem
Jag hade helt missat detta med Fotosidan Magasin, och visste inte ens att jag kvalificerat mig men när jag precis hämtade in posten låg där ett nummer.

Vilken trevlig överraskning! Tack för det :)
 

Vandraren

Aktiv medlem
Jag fick tidningen idag också. Rätt överraskande får jag säga eftersom jag varken förlängt mitt medlemsskap eller prenumererar.
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Även jag hade issat detta erbjudandet, så blev glatt överraskad när jag kom hem och tidningen låg innanför dörren.. Sådär, nu är min eftermiddag räddad :)

Skall bli spännande att bläddra och läsa i tidningen.. jag har ju inte hunnit köpa den heller
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
När Fotosidan Magasin vann pris i höstas så fick vi ett antal gratisutskick av Posten. Vi har därför skickat ut ett par tusen extra ex till slumpmässigt utvalda Fotosidan medlemmar. Vi hoppas att det utskicket skall ge mersmak och några av er gillar tidningen så mycket att det blir en prenumeration. :)

Vad vi missat är att skicka ett mail till de som fått gratistidningen och förklarat varför. Det mailet kommer vi skicka imorgon.
 
ANNONS