Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Får jag följa med en fotograf, eller annan yrkesgrupp som arbetar med foto/bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

Mozo

Avslutat medlemskap
Det finns ju, vad jag förstår, en hel del professionella fotografer här på fotosidan. Det jag vill höra mig för om, är om det finns möjlighet, att i sommar vid något/några tillfällen, följa med en fotograf, eller annan yrkesgrupp som arbetar med foto/bilder? Det kan ju vara en bildbyrå, fotoaffär eller liknande också. Jag är öppen för förslag. Som en slags pryo eller liknande. Jag vill på det sättet skaffa mig lite erfarenhet inom området och kanske få lite värdefulla kontakter. Matfotograf har jag varit nyfiken på bl.a. en längre tid, då mitt intresse för mat är stort.

Jag håller för tillfället på att plugga in lite på Komvux. I höst skall jag läsa fotografi A och B, Bild och Grafisk kommunikation. Detta för att, sent omsider, skaffa mig en grund för att kunna söka vidare inom dessa områden.

Jag önskar jag vore ca 15 år yngre men jag är 38 år. Det har tagit ända till nu, att komma på vad jag vill göra när jag blir stor ;-)

Jag bor i Stockholm. I min profil här på fotosidan finns även en adress till min hemsida.

mvh
 
ANNONS