Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

uv hus

Produkter
(logga in för att koppla)

Maua

Aktiv medlem
Det är ett intressant ämne, detta. Själv får jag ofta spontana reaktionen att "detta skull jag minsann kunna göra billigare själv" när man ska köpa dyra prylar. Har haft liknande tankar om UV-hus. Däremot så inser jag rätt snabbt mina begränsningar och det slutar allt som oftast med att jag köper prylen ändå.

Fast det finns några saker som fortfarande lurar i bakhuvudet. En dyklampa är ett sådant exempel. Det måste gå att göra en kompetent lampa liknande dom i 10000 kronorsklassen för betydligt mindre pengar! Armar till blixtar likaså?
Tänk om man haft en egen mekanisk verkstad och massor av fritid!
 

Walle

Aktiv medlem
Beror ju på hur djupt man ska också. Ska man inte så djupt kanske en påse från Ewa Marine (Notera att det är en länk direkt till en produkt) kan funka? De har påsar för 20m och 50m, bland annat.
 
ANNONS